Hoi Martijn (en anderen),
Je Bob Yak is inmiddels weer "up and running". Ik heb de scharnieras nu voorzien van een M10 draadeind in een 12 mm koperen waterleidingbuis. Beetje boren in de kunststof bussen en het zit. Ziet er nu een stuk steviger uit. Misschien een idee voor andere Bob Yak bezitters die de originele M5 ook niet helemaal vertrouwen. Ik zal nog eens kijken of ik iemand met een digitale camera langs kan laten komen om er wat foto's van te maken.
Het heeft me een avond en een halve ochtend gekost, maar nu rijdt hij weer. Alleen moet ik nu nog een aanpassing doen voor de Twin Traveler tandem, want daar past hij niet op vanwege de bagagedrager. Maar daar kom ik ook nog wel uit. In ieder geval rijdt hij ook lekker achter mijn ATB.
Ik moet er nog wel wat dingetjes aan afwerken voor ik er echt mee op pad kan, maar voor een snelle boodschap kan ik hem al gebruiken.
Martijn, jij bent dus degene die bedankt moet worden.
Groeten,
Richard
P.S. Als jullie nog wat inspiratie wil opdoen voor de plannen die jullie hebben, dan kunnen jullie altijd een keertje lang komen om wat dia's te bekijken van Nieuw Zeeland en de weg daarheen.