Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop: Gloednieuwe Manufakturer Fahrrad T400 - Forum Wereldfietser

Te koop: Gloednieuwe Manufakturer Fahrrad T400

Te koop, wegens ongeluk waardoor fietsen op een 'gewone' fiets helaas niet meer mogelijk is: Gloednieuwe Manufakturer Fahrrad T400. Prachtige trekkingfiets. Knalgeel. Extra's: Tubus-drager (staal), petfleshouder, km-teller, extra brede banden, Shimano SPD-pedalen, derailleurbeschermer achter. De fiets is dus echt nieuw, want er is precies 7 kilometer mee gereden. Daarna belandde de fiets in de schuur. Om daar niet meer door de 'baas' uitgehaald te worden. De fiets is twee maanden oud. Gekocht in Duitsland (Bad Bentheim) bij officiele dealer. Garantie overdraagbaar. Nieuwprijs inclusief extra's: 1298,75 euro. Nu gaat 'ie weg voor driekwart van de prijs. Een rond bedrag: 1000 euro.
Reacties per e-mail: fjdegroot@euronet.nl
Ik denk wel dat mensen willen weten of het een m of een v-model is en vooral de maat :)

Herenmodel. 59 cm frame. Ik ben 1.86 m. en de fiets paste prima.

Wat voor remmen zitten er op: de magura HS11 of HS33? Zit er ook een tubus voor drager op? En Hij is meen ik aan verder volkomen schade vrij. IK ben namelijk ook 1.86 en 59 is precies mijn maat. Waar woon je?

Mario

Als je geinteresseerd bent, Mario, mail me dan even. Adresgegevens geef ik liever niet via internet.
Er zit een tubus-achterdrager op. Voordrager was niet op voorraad en was besteld, maar is er dus achteraf niet opgezet. De fiets heeft Magura HS11-remmen. En ja, hij is volkomen schadevrij. Hij heeft precies 7 kilometer gereden en is nog echt, echt gloednieuw.
O ja, bij het lijstje extra's hoort ook nog een ander zadel. TransAm Pro van Selle Italia. Smal leren zadel (geen gel!). Had ik op vorige fiets ook. Is een heel prettig zadel (maar ja, smaken en gevoelens verschillen...).

Kreeg van een paar mensen een mailtje die wilden weten waarom fietsen niet meer gaat en waarom de T400 verkocht wordt.
Heb twee maanden geleden, de dag nadat ik de T400 ophaalde, een ongeluk gehad met mijn auto. Half onder een vrachtwagen beland. Daarbij is een rugwervel zodanig beschadigd (bijna verbrijzeld, gelukkig geen zenuwen geraakt) dat ik niet lang achter elkaar 'half gebogen' kan zitten. Dat komt misschien ooit weer goed, maar het kan zeker een tot twee jaar duren, en misschien blijft het altijd een zwakke plek. Ik kan op een 'gewone' fiets dus geen lange afstanden meer fietsen.
Maar hoera! Er is uitkomst. Ik heb het geprobeerd op een ligfiets en dat gaat prima. Ooit, lang geleden, heb ik wel vaker op een ligfiets gereden. Heb er vorig weekend eentje gehuurd en heb er een rit van 80 kilometer op gemaakt in twee dagen. Geen enkele pijn. Begin deze week vertelde een arts in het ziekenhuis me dat hij ook niet verwacht dat ik op een ligfiets problemen zal krijgen.
Daarom wil ik dus een ligfiets aanschaffen (welke?, da's een ander probleem; ga ik me nu in verdiepen) en de T400 verkopen.
Wie neemt deze prachtige fiets van me over?