Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Mail van Photobucket - Forum Wereldfietser

Mail van Photobucket

Godv%#*^+mme

Krijg ik net een mailtje van Photobucket dat hun gesignaleerd hebben dat ik mijn eigen foto's die ik bij hun opgeslagen heb veel deel op oa fora's.

Nu zien alle foto's die ik ooit geplaatst heb via Photobucket er zo uit.
Afbeelding

Ik moet m'n account aanpassen om mijn foto's weer zichtbaar te krijgen en zodat ik ze wel mag delen. Dit kost 399€ per jaar.

Moet niet gekker worden
Welke apps voor de iphone gebruiken jullie waarmee je wel gewoon oneindig kan delen. Ik wil er best voor betalen maar echt geen 399€
Flickr, Google Photos.
Poeh, dat is inderdaad wel een hoog bedrag. Ik begrijp wel dat ze er geld voor vragen. Het plaatsen van data op een server kost gewoon energie, opslagruimte, enz. Maar voor 399 kun je prima een eigen domein kopen met dataruimte. Jammer is natuurlijk wel dat je url's niet meer werken.
Heeft je internetaanbieder geen webspace meer voor niks? Vroeger kreeg je dat erbij...
Naar mijn idee is alles wat "gratis" is wat dit betreft gevaarlijk, bedrijven "moeten" geld verdienen en liefst steeds meer. Zolang het makkelijk genoeg is over te stappen naar een goedkoper of beter alternatief geen probleem maar dat is vaak niet zo.

Ik geloof meer in organisaties als Toile Libre waarbij iedereen vrijwillig een prijs betaald. Ook geen garanties maar veelal betrokken gebruikers.