door
Adieu » ma 12 jun, 2017 23:52
MichaelBe schreef:Laatst een Uruguayaan over de vloer gehad die al 3jaar met een gammel fietsje (in onze westerse ogen dan toch) met al z'n bagage achterop reisde. Maar idd opzoek was naar voordragers omdat zo'n gewichts- verdeling alles behalve ideaal zijn....
Kijk voor de aardigheid eens naar:
https://youtu.be/0IIvHZt1WRo
Zelf heb ik de boel aardig voor elkaar, maar deze knaap doet je alles vergeten over spullen, hoe relatief onbelangrijk goede en vaak dure materialen kunnen zijn. Met plezier, wat hij tijdens zijn reis heeft, legt hij de focus op datgene wat hij beleeft i.p.v. op datgene wat hij heeft.
Enorm plezierig om te zien hoe hij op een gammele fiets, met een niet functionerende voorvork, een paar lekke banden (want versleten), oude fietstassen, geen high tech materiaal, geen speciaal uitgedachte fietsschoenen (kijk maar eens wat hij aan zijn voeten heeft
), maar met het simpelste van het simpelste en niet geheel onbelangrijk: een rol duct tape, vele kilometers fietst.
Persoonlijk wil ik op mijn materiaal kunnen vertrouwen. Na dit gezien te hebben ligt de lat toch weer iets lager
Het lijkt er op dat deze knaap geen enkel forum heeft geraadpleegd, maar gewoon zijn fiets volgepakt heeft en vertrokken is... tsja, zo kan het ook...