Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje Rome - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje Rome

Hoi,

Ook ik heb last van het fietsvirus, mede aangestoken door een collega. Dit jaar heb ik mij dan ook voorgenomen om met de fiets op vakantie te gaan.

Mijn collega vertelde mij over de route van Benjaminse naar Rome. Deze route sprak mij direct aan en de keus was gemaakt.
Vervolgens heb ik een fiets, kampeerspullen en nog wat andere dingen aangeschaft. Een datum geprikt, 12 augustus en ben gaan trainen.

Nu lijkt het mee ook wel gezellig om samen te fietsen. Ik weet dat 12 augustus erg kort dag is, maar misschien valt er iets af te spreken met een leuke man of vrouw.

Ook lijkt het me leuk om eens wat af te spreken om in de weekenden te gaan fietsen. (mountainbike, racefiets)


Marcel
36 jaar, Veenendaal

Wie oh wie, heeft er zin/tijd/geld en interesse om met Marcel op fietsvakantie te gaan?

Je hebt in ieder geval een leuke route uitgezocht. De Ardennen zijn steeds weer pittig, maar als je daar een keer door bent, heb je ook meteen sterke benen. Onderweg kom je waarschijnlijk ook andere fietsers tegen die dezelfde route doen, wij kwamen telkens dezelfde fietsers tegen. Veel plezier!

Deze keer is het niet gelukt, maar misschien de volgende keer wel. Dan zal ik ook wat eerder actie ondernemen.

Marcel
Ben de 12e augustus uit Eindhoven vertrokken en via Basel door naar uiteindelijk Siena.
Onderweg en op de campings heb ik inderdaad veel andere fietsers ontmoet en heb een geweldige vakantie gehad.
Ik heb er erg van genoten ondanks dat ik tot aan Italie niet al te best weer had. Volgend jaar ga ik absoluut weer op fietsvakantie.
Hoihoi,

Volgens mij ben je DE Marcel met die wij langs de Adda zijn gefietst en die wij nog in Cremona en Modena hebben ontmoet (pasta! wijn!). Wij hebben ook nog van een afstand je reis kunnen volgen via andere fietsers die je in Florence en Siena hebben ontmoet. Inmiddels zijn wij ook weer thuis. Rome gehaald!

Laat even weten hoe het nog is geweest!

Barbara


MMCT schreef:Ben de 12e augustus uit Eindhoven vertrokken en via Basel door naar uiteindelijk Siena.
Onderweg en op de campings heb ik inderdaad veel andere fietsers ontmoet en heb een geweldige vakantie gehad.
Ik heb er erg van genoten ondanks dat ik tot aan Italie niet al te best weer had. Volgend jaar ga ik absoluut weer op fietsvakantie.

Hoi Barbara erg leuk zeg, zo zie je maar weer dat het een kleine maar mooie wereld is.

Ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd