Hoi Bert,
Op dit punt verschillen we wel van mening van elkaar.
Maar goed, dat moet denk ik ook kunnen.
Ik vind niet dat de zaken die te koop worden aangeboden iets te maken hebben met de integriteit van de wereniging. Het klopt inderdaad dat je iets koopt wat niet goed blijkt te zijn. Maar dat is een risico van elke aankoop.
Aankopen van andere wereldfietsers zijn niet betrouwbaarder dan aankopen via andere personen.
Ik ben het wel met je eens dat medicijnenverkoop een andere plaats innemen dan de verkoop van andere (meer materiele) zaken. Maar daar is de wet dan ook voor om dat af te schermen
Wat de pillen-verkoop betreft: als de wet het niet toelaat, kan de wf het ook niet toelaten. Maar daar zijn we het al over eens.
Conclusie: ik denk dat we het in grote lijnen wel met elkaar eens zijn maar kies ik de meer de vrije ingang en jij de meer gereguleerde ingang. Uiteindelijk komen we bij hetzelfde punt uit.
off-topic: ik zou zelf nooit medicijnen via via aankopen maar ook dat is een eigen afweging. Ook al is de verkoper ten goede trouw dan is het heel moeilijk om te bepalen of de medicijnen in goede condities zijn bewaard.
Nog meer off-topic: jij gaat binnenkort toch ook naar Cambodja? 28 oktober vliegen we. Kunnen wellicht ergens nog een biertje met elkaar pakken tijdens het slikken van het wekelijkse lariam-pilletje??
(ok, flauw...weet niet eens zeker of lariam voor cambodja geschikt is)