Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Problemen met Brooks 1: veer gebroken - Forum Wereldfietser

Problemen met Brooks 1: veer gebroken

Een paar weken geleden belde een vriend: hij was onderweg voor een paar daagjes fietsen hier in het zuiden en had een probleempje. Een van de veren van zijn niet zo oude Brookszadel was gebroken.
Uiteraard heb ik de nog overlevende onderdelen van mijn oude Brookszadels bewaard dus de veer was bij mij thuis zo vervangen door een exemplaar van ergens in de vorige eeuw.
Een foto van de gebroken veer wil ik jullie niet onthouden:
Afbeelding
Leon schreef:Een paar weken geleden belde een vriend: hij was onderweg voor een paar daagjes fietsen hier in het zuiden en had een probleempje. Een van de veren van zijn niet zo oude Brookszadel was gebroken.
Uiteraard heb ik de nog overlevende onderdelen van mijn oude Brookszadels bewaard dus de veer was bij mij thuis zo vervangen door een exemplaar van ergens in de vorige eeuw.
Een foto van de gebroken veer wil ik jullie niet onthouden:
Afbeelding
Ja, dat heb ik lang geleden ook meegemaakt: naar de fietsenmaker G.G. Borsen in Blaricum geweest voor een nieuwe zadelveer en zelf gemonteerd.
Check. Heb ik ook gehad.