Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen 9 april 2017 - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen 9 april 2017

Komende zondag is het de 2e zondag van de maand en dus weer tijd voor rondje Groningen.
Wie fietst er mee?
Vertrek om 10:00 uur bij het Peerd van Ome Loeks.
Route-suggesties zijn van harte welkom.

Dit keer zonder Geke
Jippie,
en het wordt prachtig weer, dus ik fiets mee.
Groet, Petra.
Ja leuk, fietsen!
Er wordt een prachtige zonnige warme dag beloofd!
Wie gaat er mee. Wind ZW. Weer eens een rondje richting Wad of Schildmeer of iets ertussenin?
Ik wil wel een rondje bedenken.
Cilia
Hoi,
Bij het Schildmeer ben ik twee weken geleden nog geweest en daar kun je op dit moment aan de zuidkant niet langs fietsen.
Ik zie trouwens dat op Weeronline aanstaande zondag een 10 heeft gekregen met 20 graden en 5% kans op 0 mm regen en windkracht 3 uit zuidwestelijke richting. Dat zou juist pleiten voor een rondje richting Fochloerveen of Veenhuizen...
Groet, Petra.
Ja, het wordt zondag geweldig mooi weer. Wij fietsen ook mee.
Groet,
Frenk en Margo
Welke kant gaan we op??
Groningerland of Drenthe?
Petra pleit voor Drenthe, maar ik vrees dat het met het voorspelde weer wel eens heel druk zou kunnen worden daar. En we zijn de laatste paar rondjes ook al die kant op geweest.
Ik wil wel een rondje bedenken, maar graag nog wat richtingaanwijzers
Wij fietsen ook mee, totmorgen. Co en Paulus
Mee eens, wat mij betreft richting NW.
Jos
En dan oost en daarna naar t zuiden.
Als t goed is zijn we dan weer in Gr.
Ik fiets ook mee. Tot morgen,
Roel
Ik ga ook mee,

Kees
Als mijn rug morgenochtend een beetje meewerkt willen Mevr. van der Veeke en ikzelf ook aansluiten.
Heerlijk groot rondje gefietst.
Dank je voor de route Cilia

Groet Margo en Frenk
Inderdaad, het regende vandaag tienen. Voor het weer, de route (Celia bedankt) en het gezelschap.
En de rug hield het aardig vol, dus ik heb ook nog wat kunnen genoten.
En om aan te geven dat het echt rondje Groningen was:

Afbeelding