Niet overdrijven, Leon. Direct bij Brooks € 8,90.
http://www.brooksengland.com/catalogue- ... -+BMP+185/
http://www.brooksengland.com/catalogue- ... -+BMP+185/
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Maar ik hou van het gevoel dat ik er van krijg, de ronde vormen en de geur.den boete schreef:- Het leder mag niet in de regen.
- De rails breken.
- De opspanbouten breken.
- De opspanbouten draaien loos.
- Het zadeldek zakt door.
- Het zadel maakt vlekken op je kleding.
- Het zadel kraakt.
- Het zadeldek moet ingevet worden.
- Het zadel weegt dubbel zoveel als nodig.
Brooks was op sterven na dood. Door de opkomst van de hipster-cultuur zijn ze op het nippertje gered; daar is bijzonder weinig zakelijk inzicht van hun kant bij komen kijken. Nu genieten ze met volle teugen van die hernieuwde populariteit, maar als deze mode overwaait, zou het me niet verbazen als ze binnen de kortste keren wéér aan het infuus liggen.den boete schreef:Gelukkig voor Brooks bestaan er voor wie alleen uitzicht en merknaam tellen.
Alles is een compromis. Of, om met Sint Johan te spreken: "elk voordeel heb z'n nadeel." (Of was het andersom?)Puur op basis van kwaliteit zouden die geen zadel aan de man brengen me dunkt.
Even lezen op dit forum :
- Het leder mag niet in de regen.
- De rails breken.
- Het zadel kraakt.
Bij zadels met een dubbele rails zijn de zadelstroppen zeer zwak. Neem je een drempel zonder dat je uit het zadel komt dan sloop je de vertanding van de klem waardoor je zadel naar achter kantelt. Eens dit een keer is gebeurd dan blijft het gebeuren.den boete schreef:Gelukkig voor Brooks bestaan er voor wie alleen uitzicht en merknaam tellen.
Puur op basis van kwaliteit zouden die geen zadel aan de man brengen me dunkt.
Even lezen op dit forum :
- Het leder mag niet in de regen.
- De rails breken.
- Het zadel kraakt.
- ?
Zet eens een professionele gereedsschapskist in de regen en kijk hoe het er een paar weken later uitziet.Dennis1987 schreef:Ik heb hun multitool (de MT21) die is erg degelijk gemaakt maar daarvan heb ik al verhalen gelezen dat je moet oppassen dat hij niet begint te roesten nadat hij nat is geworden.