Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Bollen- en duintocht op 2e Paasdag - Forum Wereldfietser

Bollen- en duintocht op 2e Paasdag

In het voorjaar is de bollenstreek op z’n mooist. Toeristen komen van over de hele wereld om met eigen ogen de kleurenpracht te kunnen zien en ruiken. Keukenhof en Bloemencorso zijn echte toeristentrekkers in het voorjaar.

Afbeelding

Op 17 april (2e Paasdag) organiseer ik een fietstocht van ongeveer 70 km (toeristisch tempo) voor de Tandemclub en alle andere fietsvrienden. De start is om 10.30 uur bij Station Hillegom (gratis parkeren en goed bereikbaar per trein). Vanaf 9.30 uur is er koffie. We gaan langs de bollenvelden met de kleurenpracht van narcissen, krokussen, hyacinten en tulpen. In de buurt van Lisse stoppen we voor een fotomoment. Wat is er nog leuker dan met je fiets en vrienden midden in die kleurenpracht op de foto te gaan! Verder naar het zuiden langs nog meer bloembollen en dorpen is er in de buurt van Wassenaar gelegenheid voor lunch.

Na de lunch gaan we bij Wassenaar de duinen in. Ongeveer 20 km vrijwel autovrij, goede fietspaden, licht heuvelig en frisse zeelucht. De rust en ruimte in de duinen wordt afgewisseld met de gezellige drukte in de badplaatsen Katwijk en Noordwijk. De laatste paar km gaan weer door de bollenvelden terug naar Station Hillegom. Kortom: fietsen en genieten.

Graag even aanmelden bij ruud@ackers.nl en aangeven of je in Wassenaar mee luncht (i.v.m. reserveren).
Ik heb een webpagina gemaakt over de Bollen- en Duinfietstocht op 2e Paasdag http://ruud-ackers.nl/bollenduin/
Dat wordt vast mooi! Ik reed vandaag (per ongeluk) bij Noordwijk in de buurt met de fiets. De hyacinthen ruiken heerlijk. De tulpen zijn er eigenlijk nog net niet in die omgeving maar met de zon van morgen erbij gaat het snel denk ik

Afbeelding

Oh maar kijkend op jouw site over de bollenvelden misschien leuk om hier naar te kijken:

https://youtu.be/zLOiEJhhi9o

Dat start bij die foto waar jij die campers ook hebt gefotografeerd
Leuk wij hebben ons aangemeld,

Ineke en Ronald van der Perk