We willen eind mei/begin juni 12 dagen gaan fietsen in Europa ( ongeveer 800 kilometer) Ik heb geen auto dus kan niet met de fietsen in de auto ergens heen rijden. Het liefste wilden we naar België en Frankrijk maar het lijkt lastig om daar met de trein heen en terug naar toe te gaan. Nu is het plan om Berlijn als start of eindpunt te kiezen. Voordeel van berlijn als startpunt is dat je doel dan 'thuis'(Nijmegen) is en mocht je het niet halen je makkelijk(? Klopt dat?) de fiets op de trein kan zetten. Je hebt dan ook nog een avondje in Berlijn, ook leuk. Het voordeel van Berlijn als eindpunt is dat je dan vanuit onze voordeur kan vertrekken. En als we het dan niet halen kunnen we gewoon weer terug komen met de trein.
Mijn vragen:
- weet iemand toch een optie/ heeft iemand ervaring om in België/Frankrijk te fietsen waarbij de trein niet zo moeilijk is?
- mochten we toch Duitsland doen, wat zijn de ervaringen om de fiets op de trein te zetten?
Alvast bedankt voor de reacties.
Mijn vragen:
- weet iemand toch een optie/ heeft iemand ervaring om in België/Frankrijk te fietsen waarbij de trein niet zo moeilijk is?
- mochten we toch Duitsland doen, wat zijn de ervaringen om de fiets op de trein te zetten?
Alvast bedankt voor de reacties.