Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Richting zuid-europa rond april, low budget - Forum Wereldfietser

Richting zuid-europa rond april, low budget

Hallo medefietsers,

Ik heb de afgelopen 2 jaar op de fiets rondgereist door zuidoost/zuid europa. Eerst met partner, nu alleen.
Ik ben nu tijdelijk in nederland omdat ik oom ben geworden :) Ik pak meteen even de kans om alle vrienden/familie weer even te bezoeken voordat ik gauw weer naar warmere oorden vertrek ;)

Dus eind maart/april wil ik weer vertrekken richting italië/griekenland of spanje/portugal, het staat nog niet vast, maar waarschijnlijk word het italië/griekenland. Ik reis (extreem) low budget, hotel/b&b/camping zit er dan ook niet in, bij hoge uitzondering heb ik in een speciale situatie nog gebruik gemaakt van een hostel maar normaal slaap ik buiten of met een tentje. Ook gebruik ik wwoof/workaway voor kost en inwoning, en soms warmshowers/bewelcome voor een nachtje of twee.

Ik zou graag weer samen fietsen, dus mocht je ook die kant op willen fietsen en wat willen proeven van een alternatieve levensstijl, laat het weten!

Met vriendelijke groet,
Jeroen Joosse (25 jaar)


ps, aanstaande vrijdag begin ik aan een rondje door nederland (ik ben nu in zeeland), mocht je interesse hebben kunnen we misschien wel afspreken.
Hoi Jeroen,

Ben je al begonnen met je fietstocht?

Ik wil in de mei vakantie 2 weken gaan fietsen, liefst met iemand samen, ik kan een stuk mee rijden van 2 weken bijvoorbeeld. Zit aan schoolvakanties gebonden maar wil graag een meerdaagse tocht gaan fietsen, misschien in de meivakantie.. ik heb alle uitrusting al en ik fiets veel, maar nog geen meerdaagse tocht gedaan daarom liever met iemand samen die ervaring daarin heeft

Waar fiets je eind april begin mei? ;)

Groetjes, Nienke
Nienke, je hebt een PB :)