Additionally, paste this code immediately after the opening tag: KLICKfix stuurtas onder de "waslijnen" - Forum Wereldfietser

KLICKfix stuurtas onder de "waslijnen"

De "waslijnen" op een randonneuse zitten in de weg voor een stuurtas en daarvoor heb ik dat opgelost met een aparte houder bevestigd aan de verstelbare voorbouw.
Er blijft nog ruimte over voor de voordrager, en heb geen frontrack-bag nodig.

Afbeelding

Afbeelding
Mooi opgelost. Heb je hier al mee een heel eind over een flinke kasseien weg gereden? Ben benieuwd hoe lang de constructie het houdt. Die Minoura T-beugels zijn volgens mij meer bedoeld om er een computer, GPS of lampje op te zetten. En niet een gevulde stuurtas.

Laat me weten hoe het gaat :-)
Ja, ik heb het zwaar beladen gehad. De beugel is sterk genoeg gebleken en blijft mede door de bijbehorende kabel die daar voor bedoeld is netjes op z'n plaats.
Leuk om te zien. Goede oplossing.
Nitto heeft ook zo'n soort beugel, en die is veel meer verstelbaar zodat je de beugel recht onder de stuurbuis kunt hangen. Dan geniet je nog meer van het voordeel dat de stuurtas dichter bij de balhoofdbuis komt, en je fiets dus beter stuurt. Hoewel de Nitto beugel zeker steviger is, zegt Nitto toch dat je er geen stuurtas aan mag hangen. Mij lijkt dat onzin.
Ik zit met hetzelfde probleem, maar dan vooral de verlichting (die onder een HideMyBell Garmin mount hangt). Zo te zien heb jij een vergelijkbaar probleem met de verlichting?