Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik heb in Chili en Australie gemakkelijk prikblikjes kunnen kopen. Azie weet ik niet, omdat ik tijdens al mijn reizen in dat werelddeel nooit hebt gekookt. Op iedere straathoek tref je wel een restaurantje of eetstalletje.jaccow schreef:Type brander maakt nogal uit. Campingaz kan je buiten Europa vergeten.
Met instant-noedels en kokend water met behulp van de dompelaar kom je ook al een heel eind.Berger schreef:Als het alleen voor nood is zou kiezen voor noodrantsoen waar je geen brander voor nodig hebt(brood, bananen, honig, noten, pure chocolade etc.). Als we geen kookspullen mee hebben nemen we wel altijd een dompelaar mee zoals al eerder aangeraden. Niet alleen voor nood maar ook ideaal voor een bakje koffie en 's ochtends maken we altijd havermout met noten(nooit meer met een lege maag opzoek naar iets wat mijn nuchtere maag kan verdragen is een zege)
Ik kwam deze handige afbeelding tegen:bert sitters schreef:Ik heb in Chili en Australie gemakkelijk prikblikjes kunnen kopen. Azie weet ik niet, omdat ik tijdens al mijn reizen in dat werelddeel nooit hebt gekookt. Op iedere straathoek tref je wel een restaurantje of eetstalletje.jaccow schreef:Type brander maakt nogal uit. Campingaz kan je buiten Europa vergeten.