Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsrouteboekje Toscane en Umbrië gezocht - Forum Wereldfietser

Fietsrouteboekje Toscane en Umbrië gezocht

Deze zomer willen we met onze 2 kinderen een 3 weekse fietstrip in Toscane en Umbrië gaan doen.
We fietsen rond met alle bagage op de fiets, van kampeerplek naar kampeerplek.
Er is een fietsroute boekje over Toscane en Umbrië, maar deze is uitverkocht en wordt niet meer gedrukt.

Heeft iemand dit boekje voor ons te leen of ter overname?
Volgens mij hebben wij hem nog in de winkel.

(ik zit alleen thuis op het forum want in de winkel heb ik het te druk, vandaar ik het niet 100% zeker weet, maar wel 95 %:-))
Hallo Eric,
Bedankt voor je reactie.
Wanneer je weet of je het boekje hebt, kun je dan uitleggen hoe wij hem kunnen kopen?

Met vriendelijke groet,
Ron Thierry- Stouthandel
Je bedoelt het bekende boekje van Luc Oteman. Ik heb hem hier in huis, maar is al 12 jaar oud, nog met zwart-wit foto's. Niet bepaald actueel, zoals diverse adressen en telefoonnummers van campings. Bij het googlen zie ik dat boek niet meer. Ik heb in 2006 in Toscane gefietst.
Kinderen mee? Er zijn wel pittige hoogteverschillen (tot wel 600 meter) met steile wegen zoals in de omgeving van San Gimignano. Zoveel mogelijk rechts houden! De weg SS12 van Pisa naar Lucca is akelig smal, met haarspeldbochten en een tunnel, waarna de weg breder wordt. Maar in het algemeen is het redelijk te doen. Bestudeer de wegen zoveel mogelijk op Google Streetview. Daar is Bella Italia goed mee bezaaid.
Klimaat: eind mei-begin juni 2006 heb ik zonnig weer met 31 graden meegemaakt, maar het kan ook hard regenen waarbij ik mijn eigen adem zag uitdampen.

Afbeelding