Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fiets weekje achterlaten in Merida. Hotel tips ? - Forum Wereldfietser

Fiets weekje achterlaten in Merida. Hotel tips ?

Goede middag,


Ik moet een week à 10 dagen naar huis, en zou de fiets in een hotel (of op een camping) willen laten tijdens deze periode in Merida (Spanje).
Heeft er iemand een tip welk hotel, niet te ver van het treinstation, dat hiervoor te vinden zou zijn ?

(Desnoods kan het ook vanuit Badajoz of Caceres).

Bedankt alvast :)
Ha die Koenie,
De camping van Mérida is een stukje buiten de stad. Lijkt mij niet zo handig. Er zijn echter veel hotels en hostales in het centrum van de stad. Het station ligt net ten noorden van het centrum. Volgens mij moet het lukken om er eentje te vinden die je kan helpen om je fiets een dag of tien veilig te stallen.

Groetjes,

Bert
Hostal Senero in de Calle Holguín is vriendelijk, centraal gelegen en goedkoop en wij konden er onze fietsen binnen stallen. Dus dat zou je kunnen proberen.
De camping van Mérida is een afrader, de recensies lezende.
peter de rijk schreef:.
De camping van Mérida is een afrader, de recensies lezende.
Jammer dat deze camping zo sterk is achteruit gegaan. Was ooit een redelijke en gastvrije camping. Er waren ooit twee campings bij Merida en als het beheer zo slecht is, dan is de kans groot dat er binnen afzienbare tijd helemaal geen camping meer is bij deze stad. Wordt dan de zoveelste camping langs de Zilverroute die sluit.
Goede middag,

Bedankt voor de reacties en tips :D
Ik check zeker bij het Hostal.
Eigenlijk moeten de tandwielen en ketting ook vervangen worden, dus misschien kan ik de fiets binnen brengen bij een fietsenmaker, en mag ie daar even rusten, als het niet lukt in hostal of hotel.
Hoi,
Ik zou altijd de tandwielen en ketting voor aanvang reis vervangen. Verder mooie reis gewenst en succes met het stallen van de fiets.
QPO schreef:Ik zou altijd de tandwielen en ketting voor aanvang reis vervangen. Verder mooie reis gewenst en succes met het stallen van de fiets.
Ik ook.
Maar als je wat langer onderweg bent, moet het soms nogmaals gebeuren. :)