Hallo,
Ik ben nieuw hier op het forum. Ook ben ik een beginner als het om fietsvakanties of lange afstanden fietsen gaat.
Ik heb een trekking fiets en ben aan het trainen om lange afstanden te kunnen gaan fietsen, maar omdat ik hier geen enkele ervaring mee heb, heb ik een aantal vragen:
Welke fietstassen zijn echt nodig?
Ik heb nu alleen nog een tas voor aan het stuur.
Welke tent is het meest geschikt om mee te nemen op fietvakantie?
Waar op de fiets kan je de tent, slaapmat, etc. het beste plaatsen?
Wat is het kleinste kooktoestel om mee te nemen en waar plaats je dat op de fiets? Of gewoon in 1 van de fietstassen?
Zijn er dingen waar ik als beginner zeker op moet letten of aan denken?
Het zijn echt basic vragen, maar zoals ik al zei, ik ben een beginner en heb nog niet echt een idee wat er allemaal bij komt kijken.
Alvast bedankt!
Ik ben nieuw hier op het forum. Ook ben ik een beginner als het om fietsvakanties of lange afstanden fietsen gaat.
Ik heb een trekking fiets en ben aan het trainen om lange afstanden te kunnen gaan fietsen, maar omdat ik hier geen enkele ervaring mee heb, heb ik een aantal vragen:
Welke fietstassen zijn echt nodig?
Ik heb nu alleen nog een tas voor aan het stuur.
Welke tent is het meest geschikt om mee te nemen op fietvakantie?
Waar op de fiets kan je de tent, slaapmat, etc. het beste plaatsen?
Wat is het kleinste kooktoestel om mee te nemen en waar plaats je dat op de fiets? Of gewoon in 1 van de fietstassen?
Zijn er dingen waar ik als beginner zeker op moet letten of aan denken?
Het zijn echt basic vragen, maar zoals ik al zei, ik ben een beginner en heb nog niet echt een idee wat er allemaal bij komt kijken.
Alvast bedankt!