http://www.bikeradar.com/news/article/n ... ign=bufferWhy the new Nokia 3310 could be the ideal riders' phone
Remake of everyone's favourite dumb phone promises a month of battery life
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:http://www.bikeradar.com/news/article/n ... ign=bufferWhy the new Nokia 3310 could be the ideal riders' phone
Remake of everyone's favourite dumb phone promises a month of battery life
Mijn Nokia 108 lijkt hier sprekend op, maar is - voor zover ik weet - nog middeleeuwser, want volledig internetloos. Voor internetten heb ik namelijk al een iPad mini en voor gps en foto's heb ik ook losse apparaten. Alles-in-1-apparaten lijken handig, maar vreten stroom en zijn nergens echt goed in. En gaan ze kapot of raak je ze kwijt, dan is dat veel vervelender dan bij een apparaat dat maar één functie heeft.Leon schreef:Volgens mij is het enige nieuwe de vormgeving. De specs lijken me vrijwel identiek aan die van de Nokia 222 no-nonsense dumphone, die in 2015 (of 2016) op de markt kwam en die mij prima bevalt.
Deze website op die telefoon bekijken kan trouwens wel, maar daar heb je ook alles mee gezegd.
Buienradar, nieuws en weerbericht heb ik wel eens geprobeerd. Het gaat, maar alleen als je de juiste links al op voorhand weet zodat je niet hoeft te zoeken en proberen en dan nog gaat het bar en traag, maar het gaat.Georg schreef:Is met de Nokia 222 internet wel enigszins te bedienen, ik bedoel een buienradar-site, weerbericht website, een nieuws-app bekijken of treintijden opzoeken bijvoorbeeld, om maar eens wat kern-vakantiefietser-internetfuncties te noemen? Het gewicht van 80 gram trekt me wel erg aan, als fietser. Smartphones zijn vooralsnog niet onder de 120 gram te krijgen, en dan nog wat dik en omvangrijk.
Hangt ervan af hoe vervelend je één kort bezoekje aan een willekeurige telefoonwinkel vindt...keesswart schreef:Leon schreef:Voor internetten heb ik namelijk al een iPad mini en voor gps en foto's heb ik ook losse apparaten. Alles-in-1-apparaten lijken handig, maar vreten stroom en zijn nergens echt goed in. En gaan ze kapot of raak je ze kwijt, dan is dat veel vervelender dan bij een apparaat dat maar één functie heeft.
Héél vervelend. Aangezien ik tot het introverte menstype behoor en sowieso al een hekel aan telefoons heb, zijn telefoonwinkels voor mij zo'n beetje de ergste winkels die er zijn. Misschien nog wel erger dan 'hippe' kledingwinkels met irritante muziekpeter de rijk schreef:Hangt ervan af hoe vervelend je één kort bezoekje aan een willekeurige telefoonwinkel vindt...