Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gratis, Shimano SH-MT90 - Forum Wereldfietser

Gratis, Shimano SH-MT90

De komende dagen gaan we weer wat opruimen.
We vinden het leuk om spullen weg te geven aan beginnende vakantie/wereld-fietsers met een krappe beurs. Zo zijn wij jaren geleden ook op weg geholpen en nu is het aan ons de beurt om dat door te geven.

Ik heb nog een setje goede fietsschoenen liggen, de Shimano SH-MT90.
Ze zijn uiteraard gebruikt maar technisch helemaal in orde. De SPD plaatjes zitten er ook onder. Kan ook zonder SPD gebruikt worden.
Hieronder staat een fotootje van de schoenen….foto geplukt van internet. De conditie van mijn schoenen is vergelijkbaar.
Iemand interesse?

Oh ja, wel graag ophalen in Krimpen aan den IJssel. Liefst op maandag avond of woensdagavond.
We zouden het leuk vinden om een fotootje op het forum te zien waarbij de schoenen gebruikt tijdens je fietstocht.

Marco

Afbeelding
Spec's? niemand heeft voeten maat "one size fits all" :)
:D
Maat 42.
Ik heb wellicht interesse! Heb je een pb gestuurd :)
Let op mensen, deze schoen valt klein uit, scheelt een maat.
Advies voor de schoen van Marco is dat je zelf voetmaat 41 moet hebben.
Veel fietsplezier met deze fijne schoen!
Ik zelf 'zweef' tussen 41 en 42.
Deze schoenen passen me ruim.
Hoi Marco,

Zijn de schoenen er nog? Ik heb pas spd pedalen gekocht, maar moet nog schoenen hebben, maar mijn budget is (extreem) klein. Ik wil graag spd proberen vanwege een (blijvende) blessure aan mijn been. Mijn schoenmaat is 42-43 dus zou wel moeten passen :)

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,
Jeroen
Hoi Jeroen,
Ja, ze zijn er nog. Je bent van harte welkom om ze te passen.
Groet,
Marco
Tof :)
Ik stuur je een pb

Jeroen
Ik heb ook wel interesse in de schoenen, mochten ze te klein uitvallen voor Jeroen :lol:
De schoenen zijn vergeven aan een fervente wereldfietser.
Leuk je ontmoet te hebben Jeroen. Veel succes met je reis en je plannen.
Marco