Additionally, paste this code immediately after the opening tag: ~ Reisgenoot gezocht: Fietsvakantie Zomer 2017 ~ - Forum Wereldfietser

~ Reisgenoot gezocht: Fietsvakantie Zomer 2017 ~

Beste Wereldfietsers,

Ik ben Ludo Marrink ik ben 23 jaar jong, een sportief iemand die graag verschillende sporten beoefent zoals: klimmen, fietsen, hardlopen en bootcamp. Ik heb sinds kort het idee gekregen om een fietsvakantie door Europa te doen voor in de zomervakantie (Jul/Aug) en ik zoek daarvoor een reisgenoot. Ik zat te denken om richting Italië te fietsen door de Alpen, ongeveer een tour van 2000km in redelijk wat weken. Als we overeen kunnen komen met een mooi reisplan dan hoor ik het graag ik sta voor veel suggesties open!

Met vriendelijke groet,

Ludo Marrink
Beste Ludo,

Ik, man 28jr, heb altijd al een keer naar en door Italië willen fietsen. Ik had ergens ook nog een plan daarvoor, maar dat zou ik opnieuw op moeten zoeken... :D Ik ben sinds vorig jaar weer met fietsvakanties begonnen en heb toen ca 2150km in iets meer dan 2wk gefietst. Dat was op en neer naar Denemarken. Dit jaar wilde ik ook graag weer gaan fietsen, alleen zou ik graag niet weer alleen gaan.

Dat brengt mij ook direct bij een aantal vragen, hoeveel wil je ongeveer per dag fietsen? Hoeveel dagen heb je beschikbaar? Hoe overnacht je en hoeveel luxe verwacht je?

Ik moet mijn vakantie nog plannen en toestemming krijgen van de baas, vandaar dat ik nu op het forum zoek, maar ik zat te denken om een vakantie te plannen van 10/7-4/8 of een week eerder 3-28/7. Dat zijn ca 28 dagen om te fietsen.

En ik heb vorig jaar gemiddeld 150km/dag gefietst, hetgeen in het begin wat zwaar was (toen was het meestal ook iets minder), maar op gegeven moment kon ik ook >200km/dag aan. Maar omdat ik tegenwoordig nog maar weinig fiets, kantoorbaan, zal het wel weer even wennen zijn.

Ik kampeer bij voorkeur, camping of wild indien mogelijk/toegestaan (heb vorig jaar een flink aantal maal 'wild' gekampeerd, in Denemarken slechts 1x betaald, en eenmaal bij mensen thuis geslapen). Ik kook op een klein gasstelletje, oftewel niet al te veel luxe, maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt door de mooie rit.

Graag nog wat meer informatie,

Alvast bedankt,

Simson