Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Een winterproject Peugeot Inoxidable 1972 - Forum Wereldfietser

Een winterproject Peugeot Inoxidable 1972

Al eerder in dit topic aan de orde geweest
http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... =8&t=28408
Zo overgenomen
Afbeelding

Zo onderhanden genomen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Mooi, alleen dat moderne koersstoer ziet er wat log uit vind ik.
Ik mis even hoe je de decals heb gedaan, of heb je het op een andere manier gedaan? Het oude blauw met zwart heeft trouwens ook wel iets. En die voorvork had je nog liggen of is die opnieuw verchroomd?
Leuk project. Jammer van dat stuurlint, dat vind ik foeilelijk :lol: . Stuurpen ook niet erg fraai, maar die zal je voor een juiste zit nodig gehad hebben.
_Peter_ schreef:Ik mis even hoe je de decals heb gedaan, of heb je het op een andere manier gedaan? Het oude blauw met zwart heeft trouwens ook wel iets. En die voorvork had je nog liggen of is die opnieuw verchroomd?
Het frame heb ik laten stralen en coaten. De voorvork is origineel verchroomd en heb ik zelf kaal gemaakt. De decals zijn nieuw en heb ik zelf aangebracht.
De oorspronkelijke kleur vond ik wat somber. Het is inderdaad mooi om de lugs nog zwart te schilderen, maar ik heb niet een vaste hand van schilderen.
Het blijft niettemin een plaatje, alleen hoelang mag deze in de woonkamer blijven staan? :wink:
Netjes hoor, zijn die remmen voor 't zicht of doen ze ook wat? :lol:
Shadow schreef:Netjes hoor, zijn die remmen voor 't zicht of doen ze ook wat? :lol:
De remmen werken prima, ook het licht voor en achter.
_Peter_ schreef:Het blijft niettemin een plaatje, alleen hoelang mag deze in de woonkamer blijven staan? :wink:
De fiets heeft helaas plaats moeten maken voor de kerstboom.
janenliseth schreef:
Shadow schreef:Netjes hoor, zijn die remmen voor 't zicht of doen ze ook wat? :lol:
De remmen werken prima, ook het licht voor en achter.
Gelukkig! soms zit er spul op...wat voor merk is dit?