Mij is een paar jaar geleden ook mijn stadfiets gestolen die toch al niet zo veel waard was. Dat gebeurde voor het stadskantoor alhier. Ik had de fiets op slot gezet maar de sleutel viel uit mijn achterzak.Naderhand reliseerde ik me dat.Peter_K schreef:Het zou wel erg toevallig zijn dat precies op het moment dat iemand met een busje fietsen komt stelen, Jeroen op exact datzelfde moment vergeten is zijn fiets op slot te zetten. Waarschijnlijker is dat iemand er gewoon op gesprongen is, en ermee weggereden.keesswart schreef:Wel had Jeroen er met zulke beelden misschien achter kunnen komen of de fietsendief op zijn fiets weg kon rijden of dat de fiets - wellicht samen met meer fietsen - in een busje is geladen.
Jeroen, weet je of er die avond meer fietsen op dezelfde plek zijn gestolen of lijkt het erop dat jouw fiets de enige was?
Ik hoorde dat het algemeen bekend is dat er daar luitjes rondlopen die overal op letten. Zo eentje heeft dus gewoon de sleutel van de grond gepakt en is waarschijnlijk heel rustig weggefietst. Geen camera's aan die kant van het stadskantoor.