Overigens kan je een tunneltent nog best wel aardig afspannen, tijdens een zware storm op IJsland konden wij in mijn Nammatj 2 GT nog goed slapen (maar na een dag sjouwen met een zware rugzak gaat dat vrij makkelijk
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dat zou dan hoogstends zijn omdat het licht is, niet omdat het polyamide is.BartO schreef:Ik overweeg een nieuwe tent te kopen. Wat is het soort tentdoek dat zo’n klapperend geluid maakt? Je hoort wel eens klachten op weekendjes over tentjes die zo’n lawaai hebben gemaakt. Is dat per definitie het ultralichte Polyamide? Bart
Mwah, iedereen? Er zijn er maar twee die denken dat het niet door 't tentdoek komt.Bert van Sprang schreef:Niemand zegt dat het aan het tentdoek ligt en toch bedank jij iedereen voor het advies en maak je vervolgens een keuze die haaks op dit advies staat?
Zeker weten. Mijn ene tentje is van nylon en bij regen, ijs en sneeuw gaat ie doorhangen en als dan de wind opzet gaat ie ook als een idioot klapperen. Nu ben ik een makkelijke slaper maar als je moe, koud, hongerig etc in je slaapzak ligt is dit geklapper niet echt een welkom slaapliedje.De tovenaar schreef:Het kan wel degelijk aan het soort doek liggen.
Maar kennelijk zijn lang niet alle polyamiden nylon. De polyamide tent van Yopie kan dus kennelijk ook wel van wol, zijde of aramide zijn.De tovenaar schreef:Nylon=Polyamide
Gefeliciteerd! Nu zijn we natuurlijk benieuwd welke het geworden is - en wat voor doek die heeft.BartO schreef:Het is echt, mensen! Ik kan bij deze bekend maken in het bezit te zijn gekomen van een gloednieuw ultra-lichtgewicht onderkomen voor op mijn avontuurlijke tochten.