Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuwe fiets kopen: Koga Worldtraveller29 - Pagina 7 - Forum Wereldfietser

Nieuwe fiets kopen: Koga Worldtraveller29

124 berichten
Zere polsen na een uur is wel snel. Heeft de FM je goed opgemeten? EEn aanschaf voor zo'n groot bedrag is zonde als hij blijkbaar toch niet goed past.
Weet je zeker dat het door de lage stand komt. Daar heb ik nl mijn twijfels bij. Kan het ook zijn dat het stuur te recht voor je is?

Verder: gaaf dat je de VSF zo aan de tand gevoeld hebt!
Nee, het opmeten en op maat zetten zal pas bij aanschaf model 2017 gebeuren. Ik moet wel de verzekering hebben van de FM dat het met andere stuurpen en eventueel (licht) gebogen stuur wel in orde komt. Ik kan wel aantonen hoe ik hem wil, heb een andere fiets die prima afgesteld is.
Ik heb nog een MTB met precies hetzelfde probleem, laag en recht stuur. Ook daar binnen het uur pijn aan polsen, die zijn gewoon nogal gevoelig bij mij. Zadelpijn is me dan weer onbekend.
Ik breng hem morgenvroeg terug, leg ze mijn vragen voor, en als alles klopt voor mij wordt hij voor Kerst besteld.
Zo, nog net voor Kerst de knoop doorgehakt. Fiets is gisteren besteld, eind februari mag ik hem verwachten. Dit wordt mijn laatste post in dit topic, titel is tenslotte Koga WT29 en dat is het niet geworden.
Dank jullie wel om mee te denken!