Additionally, paste this code immediately after the opening tag: GRATIS, Tubus Cargo Classic voor beginnende fietser - Forum Wereldfietser

GRATIS, Tubus Cargo Classic voor beginnende fietser

We zijn op zoek naar een beginnende fietser, of een fietser met een smalle beurs.
Ben je dat? Dan hebben we een gratis Tubus Cargo drager voor je. Natuurlijk gebruikt maar in prima staat. Waarom gratis? Simpel, wij zijn in het verleden ook meerdere malen geholpen tijdens/voor/na onze fietsreizen. Tijd om dat door te geven.
Graag wel ophalen.

Afbeelding
Leuk initiatief en ik heb je een pb'tje gestuurd.
Drager ligt nog steeds te wachten op iemand die interesse in hem/haar heeft.....
Hoi Marco,
Ik ben geïnteresseerd, heb onlangs een Santos TM 2.8 frame gekocht op marktplaats. deze ben ik nu aan het opbouwen. Vorig jaar voor het eerst 6 weken op pad geweest. En dat is goed bevallen! Nu maar eens een serieuze stijve fiets opbouwen.
Ik stuur je even een pb

Groeten
Matthijs
Marco Meijerink schreef:Drager ligt nog steeds te wachten op iemand die interesse in hem/haar heeft.....
De Cargo is een van de meest geliefde begagedragers onder wereldfietsers en zeker de stijfste. Zet hem voor 40 euro op MP, ben je hem zo kwijt. (20 euro als hij er eigenlijk belabberd uitziet, 65 als hij er zgan uitziet)
Ik denk dat je het aantal beginnende fietsers op dit forum te positief inschat.
Kan zijn.....verkopen kan altijd maar ik vind het leuker om iets weg te geven....
@Matthijs, prima. Ik hoor het wel.
Hallo Marco,

Ik had je een week of 3 al eens gepb't en hou me nog steeds heel erg aanbevolen!

Mogelijk kan ik hem ook wel op komen halen nu, aangezien ik net van het noorden naar het zuiden verhuist ben.
Drager is opgehaald. Kan gesloten worden.