Additionally, paste this code immediately after the opening tag: GRATIS, Tubus Ergo voordrager - Forum Wereldfietser

GRATIS, Tubus Ergo voordrager

We zijn op zoek naar een beginnende fietser, of een fietser met een smalle beurs.
Ben je dat? Dan hebben we een gratis Tubus Ergo voordrager voor je. Natuurlijk gebruikt maar in prima staat.
Waarom gratis? Simpel, wij zijn in het verleden ook meerdere malen geholpen tijdens/voor/na onze fietsreizen. Tijd om dat door te geven.
Graag wel ophalen in Krimpen aan den IJssel. Goed te combineren met een mooi ritje langs Kinderdijk :D

Afbeelding
Dat is een heel mooi aanbod!

Ik neem hem echter niet aan, maar het bracht me op het volgende wat volslagen off-topic is: Op internet stopt een roedel machinebankwerkers & co enkele dozen vol onderdelen en gereedschappen voor bijv. een beginnende collega. Ze doen dat onder de noemer ''What’s in your Box?" > http://turnwrightmachineworks.com/whats ... y-project/

Iets van een idee voor fietsreizigers om iemand anders te helpen dacht ik...
Hoi Sonti, leuk idee.
Goed om te lezen dat meer mensen spulletjes door willen geven.
Drager heeft overigens nog geen eigenaar dus staat nog open.
Groetjes,
Marco
Hallo Marco,

ik ben een pensionada van 66 jaar en zou graag in het bezit van de voordrager willen komen.
Ik woon vlak bij in Capelle aan den IJssel dus op halen moet geen probleem zijn.

Als je zo vriendelijk wilt zijn jouw adres te mailen neem ik zo spoedig mogelijk kontakt op.

Met vriendelijke groeten
Willem Klein
Filosofentuin 11
2908 XA
Capelle aan den IJssel

mailadres : kcklein@ziggo.nl
Hoi Willem,
Prima. Ik mail je.
Groetjes, Marco Meijerink.
Is opgehaald.
Kan gesloten worden....