Voor wie de advertentie nog niet heeft gezien op marktplaats, de onderstaande fiets is te koop:
Mooie, complete en bijna gloednieuwe Santos Travelmaster 2.6. Gekocht in juni 2016. Minder dan 500km op gefietst. Te koop omdat ik helaas mijn fietsplannen heb gewijzigd.
Deze fiets is de kleinste maat, 15 inch. Ik ben zelf 1.62m. Mat zwart met zilveren letters. Er zit vanalles op de fiets:
- Shimano Deore LX 3x10 versnellingen
- Magura HS33 hydraulische velgremmen
- Riser stuur met bar ends
- Cyclestar spiegeltje
- Echowell U10W fietscomputer
- Schwalbe Marathon Plus banden
- Axa Defender slot en insteekkabel (met houder)
- Brooks B67 dameszadel en zadeldek
- Axa koplamp met USB lader
- Dragers van Tubus (voor en achter)
- Twee bidonhouders en bidons (één van Santos, één van Jack Wolfskin)
- SKS spatborden
- Reserveonderdelen en gereedschappen, o.a. ketting, spaken, binnenband, twee kleine fietspompen, versnellingskabel, remleiding, remvloeistof, velglint, etc.
Optionele extra:
- Ortlieb Ultimate6 L Plus met houder (al aan de fiets gemonteerd, maar kan er af), €50 extra (nieuw €105)
Nieuw ter waarde van ruim €2400.
Verkoopprijs na 500 km €1900.
De fiets staat in Apeldoorn, maar ik kan deze ook naar een NS station in de buurt brengen in het weekend.
Mooie, complete en bijna gloednieuwe Santos Travelmaster 2.6. Gekocht in juni 2016. Minder dan 500km op gefietst. Te koop omdat ik helaas mijn fietsplannen heb gewijzigd.
Deze fiets is de kleinste maat, 15 inch. Ik ben zelf 1.62m. Mat zwart met zilveren letters. Er zit vanalles op de fiets:
- Shimano Deore LX 3x10 versnellingen
- Magura HS33 hydraulische velgremmen
- Riser stuur met bar ends
- Cyclestar spiegeltje
- Echowell U10W fietscomputer
- Schwalbe Marathon Plus banden
- Axa Defender slot en insteekkabel (met houder)
- Brooks B67 dameszadel en zadeldek
- Axa koplamp met USB lader
- Dragers van Tubus (voor en achter)
- Twee bidonhouders en bidons (één van Santos, één van Jack Wolfskin)
- SKS spatborden
- Reserveonderdelen en gereedschappen, o.a. ketting, spaken, binnenband, twee kleine fietspompen, versnellingskabel, remleiding, remvloeistof, velglint, etc.
Optionele extra:
- Ortlieb Ultimate6 L Plus met houder (al aan de fiets gemonteerd, maar kan er af), €50 extra (nieuw €105)
Nieuw ter waarde van ruim €2400.
Verkoopprijs na 500 km €1900.
De fiets staat in Apeldoorn, maar ik kan deze ook naar een NS station in de buurt brengen in het weekend.