Additionally, paste this code immediately after the opening tag: robuuste mobiele foon - Forum Wereldfietser

robuuste mobiele foon

Mijn mobieltje heeft zijn beste tijd gehad. De rubberachtige griplaag op de batterij laat los en de batterij heeft zijn levenseinde genaderd. Ik zoek dus een vervanger.

Wat is volgens jullie een robuuste fietstasbestendige mobiele foon?
Het lijkt me handig om zo'n inklapgeval te nemen zonder knopjes aan de buitenkant. Verder kunnen ze allemaal wel een mep hebben. O ja, een zo klein mogelijke lader, da's ook fijn.
Leon

Hi,

zelf jaren op stap geweest met een siemens m35 en later met een grote sony ericcson (zo een brieven opener) maar thans lijkt het aanbod geslonken naar bv een nokia 5410 [edit] moet natuurlijk 5140i zijn, zie ook http://www.nokia.nl/nl/Telefoons/Modell ... index.html [/edit]. Das een spatwaterdicht/ stuitervrij toestel met niet te veel poespas.

Maar zelf neem ik eigelijk gewoon mijn smartphone altijd mee. Nu of een E61 of een N70. Beide worden oa gebruikt voor mobiel internet, E-mail, navigatie ed. Ook het vullen van je Blog gaat makkelijk. Tot op heden nog geen problemen mee gehad.

SucceS

Bas