Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen in Engeland en Wales | video - Forum Wereldfietser

Fietsen in Engeland en Wales | video

Leuk - had hem al gezien natuurlijk :wink: De andere delen komen ook nog op Vimeo?
Je wacht zeker totdat je weer HD ruimte op Vimeo hebt?
Weet ik niet. Als basic member kan ik daar maar 500Mb per week uploaden. De laatste delen zijn echter > 1Gb. Ze zijn gecodeerd naar MPEG-4 AVC (H.264) 1920x1080 dus moet ik ze in een lagere kwaliteit opslaan (1280x720) wil ik ze nog kunnen uploaden.
MPEG stream clip is een handige snelle tool. Ik gebruik dat eigenlijk voor elke video en zie voor het web totaal geen kwaliteitsverlies. De tool is gratis te downloaden. Handig is de pre set die je kan invoeren. Voor Vimeo met gratis abonnement voor de beste kwaliteit altijd naar 1280 x 720 op minimaal 10.000 bits omzetten.

http://www.squared5.com
Leuk. Bedankt voor uploaden, ga ze zeker allemaal kijken. Staat prima toch op youtube?
Ok, bedankt voor de tips. Vandaag kan ik weer een nieuwe uploaden, hier is deel 2:

Bron

Volgende week deel 3 :wink:
Friso* schreef:Leuk. Bedankt voor uploaden, ga ze zeker allemaal kijken. Staat prima toch op youtube?
Alles draait om de kijkcijfers. Op Vimeo (met dank aan Wit :wink: ) worden die vaker bekeken (deel 1 nu 155x tegenover 39x op youtube). Cycling in the Alps van vorig jaar: 701x op vimeo en 167x op youtube bekeken. Daarentegen: een ouder filmpje van Montenegro is 868x bekeken op vimeo en 9.536x op youtube, dus eigenlijk zegt het niet zoveel :wink:
De tovenaar schreef:
Friso* schreef:Leuk. Bedankt voor uploaden, ga ze zeker allemaal kijken. Staat prima toch op youtube?
Alles draait om de kijkcijfers. Op Vimeo (met dank aan Wit :wink: ) worden die vaker bekeken (deel 1 nu 155x tegenover 39x op youtube). Cycling in the Alps van vorig jaar: 701x op vimeo en 167x op youtube bekeken. Daarentegen: een ouder filmpje van Montenegro is 868x bekeken op vimeo en 9.536x op youtube, dus eigenlijk zegt het niet zoveel :wink:
Voor de volledigheid; de kijkcijfers zijn hoger omdat JIJ (bedankt!) :wink: de filmpjes toegevoegd hebt aan WorldCycle Videos. En daarmee automatisch ook op andere gekoppelde kanalen met een wereldwijd publiek zoals Facebook, Twitter, The Bicycle Touring Weekly en BikeTravelBlogs te zien bent. De social media kanalen van WorldCycle Videos alleen al hebben een bereik van bijna 10.000 volgers.

En nu weer over naar de videos van De Tovenaar :!:
Deel 3: Snowdonia

Bron

Of bekijk foto album en lees het reisverslag.
Deel 4: Van Wales naar het Peak District

Bron

Afbeelding
Zie ook Mapillary voor wat foto's van enkele film sequences
Wow, Engeland is nog altijd een van de mooiste fietslanden ooit; ik heb er tien keer gefietst. Nooit genoeg van. Links rijden is op zich al een heerlijke kick. Ik heb eens na een lange fietstocht in Engeland 'back in the continent' verzuimd om weer rechts te fietsen! Toeterende auto's....

Afbeelding
Saffron Walden, 29 mei 2011
Zo, ik heb het laatste filmpje nu ook bekeken. Mooi hoor!

De Winnats Pass, daar moet ik zeker nog eens heen, prachtige lijnen in het landschap, wel jammer van die vele autos. Dat hadden we 2 jaar geleden ook op de Trolstiegen: prachtig, maar heel veel autos.

Wat ik me nog wel afvraag: jullie hadden voor en achtertassen mee, dus heel veel ruimte. En dan toch de op dit techniekforum zo veel besproken onweerdetector vergeten? 8)
De onweerdetector werkte prima Willem :wink: . We konden nog precies op tijd koken en eten voordat het ging donderen en bliksemen. Best wel veilig in zo'n tentje met hoge middenstok :? De Winnats pas was mooi maar wel erg kort en helaas heel erg druk.
Deel 5: Peak District-Yorkshire Dales-Hull

Bron