Ook mijn tent (niet mijn fiets; ik lig liever )ad1952 schreef:Mijn Coleman Tauri Connect X2
Jammer genoeg worden ze niet meer gemaakt. Ik vind ze werkelijk briljant en van veel slimme dingen voorzien.
Erik
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:De monopod heeft de eerste stormtest goed doorstaan. Alleen als de tent niet is opgezet (elk voordeel heb z'n nadeel) kan die ook dienen als eenbeensstatief, wandelstok of selfiestick op de fiets.De tovenaar schreef:Ik wil ook nog de middenstok tzt vervangen door een monopod, nog multifunctioneler en compacter op te vouwen. Of het stevig genoeg zal zijn is even afwachten.
Samen met mijn vriendin. Ik bedek de gehele vloer behalve 30 cm naast ons (plek voor spullen). Dat is het euvel niet. Vooral de hoogte in de tent maakt de tentinhoud groot. Deze lucht moet allemaal verwarmd worden idd. De hoogte is heerlijk bij omkleden , instappen in de tent, wat natte kleding ophangen of bijvoorbeeld rechtop zitten en een boek lezen als het regent en je wilt niet verder. Verder is de hoogte niet nodig en zorgt het voor het langzaam opwarmen van de lucht binnen in de tent. Ook de toevoer van nieuwe koudere lucht vanuit buiten versnelt dat proces niet. In vergelijking met de HP versie (vrienden van mij hebben hem) geen gedoe met condensvorming en nattigheid van binnen. NX perfect voor warm voorjaars en herftdagen + zomer, maar niet geschikt voor koude lente, herfst en winterdagen. HP is overal geschikt voor, als je de condensvorming voor lief neemt bij warmere dagen. Je kan niet alles hebben. Ja of toch weel, allebei de tenten kopen...Max2015 schreef:@ relative: slaap je in je eentje in de Mutha Hubba? Dan is het niet verwonderlijk dat je het koud hebt. Hoe groter de tent, hoe kouder. Ik merkte het verschil zelf tussen de Guam 3 en de Telemark 2 (of de parula 2).