Additionally, paste this code immediately after the opening tag: verkoopadres fietsalarm? - Forum Wereldfietser

verkoopadres fietsalarm?

Hoi,

weet iemand waar ik een 'personal alarm' (je weet wel...pin eruit en getracteerd worden op een hels kabaal) op de kop kan tikken.

Alvast bedankt voor de info!

gegroet, Gilbert
Op www.rademakersports.nl staat bij producten en vervolgens 'veiligheid' een gasalarm (knop indrukken en hels kabaal). Ik gebruik zo'n ding bij hardlopen en heb hem gekocht bij Runnersworld.

hartelijk dank voor de snelle reacties, maar ik bedoel iets anders alhoewel de lockalarm ook zeer effectief lijkt!

Ik ben op zoek naar een apparaatje dat je aan je fiets kunt vastmaken...een dun staaldraadje kun je vervolgens vanaf dit apparaatje onder je tent door trekken en vast maken. Op het moment dat "de dief" er met je tweewieler vandoor probeert te gaan schiet er een pinnetje los uit het apparaat en wordt de hele camping op lawaai getracteerd.

Lijkt me een ideale oplossing voor als je je fiets niet aan boom, hek of iets dergelijks kunt vastmaken!

groet, Gilbert

Hi Gilbert,

Enige tijd geleden waren ze voor een euro of 1, 2 te koop bij winkels als Blokker, Xenos, Kruitvat, etc.

Groet, Rena :wink:

renaw schreef:Hi Gilbert,

Enige tijd geleden waren ze voor een euro of 1, 2 te koop bij winkels als Blokker, Xenos, Kruitvat, etc.

Groet, Rena :wink:
merci...ga ik achteraan!

Bij Conrad op www.conrad.nl kom je als je zoekt onder "alarm" of "handtasalarm" er verschillende tegen voor een paar euries.