Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Turkije, İran en Pakistan - Forum Wereldfietser

Turkije, İran en Pakistan

Hallo,

Wij zijn twee nieuwe fıetsers op het forum en we wıllen graag een en ander te weten komen van andere fıetsers. We fıetsen van Breda naar Beijing en zijn nu in Turkije. We zullen over anderhalve maand Iran aan doen en zijn benıeuwd naar de volgende zaken:
Heeft ıemand recente ervarıng met het aanvragen van een visum voor İran ın Erzurum? Hoe lang duurde de aanvraag en voor hoeveel dagen was het visum geldig?
Ook fietsen we van İran naar Pakistan. Weet iemand iets over de veiligheid in dit grensgebied?
Graag zou ik van andere vrouwen willen weten wat zij gedragen hebben in Iran!
Alvast bedankt voor je reactie!,
Groetjes Patrick en Sophie

Hi Patrick en Sophie,
Ik heb jullie zojuist een Persoonlijk Berichtje gestuurd!
Groet, Rena :wink:

jammer dat het een pb tje is, had graag meegelezen.....

Hallo P & S,

Mijn vriendin droeg in Iran een XXL blouse, tot net boven de knieen.
Een modieuze hooddoek completeerde het geheel.

Je zal het moeilijk geloven, maar in de grote steden van Iran doen de vrouwen ook aan mode.
Mijn vriendin heeft in Teheran een modieus jasje gekocht, zwart, met een diagonale knoopsluiting, en redelijk strak, voor in Iran hardstikke hip.
Je kijkt gewoon wat de laatste mode is en koopt iets, de prijzen zijn redelijk.
Het jasje heeft ze zelfs in Nederland naar haar werk aangehad, de vrouwelijke (Nederlandse!!!) collega's vonden het mooi, en wilden weten uit welke winkel het kwam....

Iran is een super mooi land, met aardige, beleefde mensen. Je kan er heerlijk fietsen, zolang je de binnenwegen pakt.

Groeten, John.