Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuwe mini-camping langs de Vlaanderen fietsroute - Forum Wereldfietser

Nieuwe mini-camping langs de Vlaanderen fietsroute

Er heeft zich een nieuwe mini-camping gemeld langs de Vlaanderen fietsroute en wel in Tienen in Vlaams-Brabant ten oosten van Leuven. De camping is in het stadje en niet ver van de gezellige Grote Markt.
Nu zijn er in deze streek niet zoveel campings, dus deze uitbreiding lijkt van harte welkom.
De naam van de mini-camping is
de Mulkerij
Mulkstraat 162, 3300 Tienen
+32476640972 of +32473665067
demulkerij@beleaf.be
http://mulkerij.beleaf.be
Zie ook: www.fietscampingsbelgie.nl
Wie heeft ervaring met deze camping of wil deze camping bezoeken om de fietsgeschiktheid te bekijken?
Er zijn prachtige fietsroutes in de omgeving. Via het nabij gelegen Hoegaarden (van het Witbier) zit je zo op een fietspad naar Namen.
Als je besluit te gaan wordt het aangeraden eerst te mailen of bellen voor je komst.

Quote van de website
"RESERVATIE & AANMELDEN

Je neemt steeds voorafgaand contact op via email of telefoon."

De gegevens staan in het bericht hierboven.

Zelf nog niet meegemaakt dat je je bij een camping vooraf aan moest melden. Misschien ook omdat ik bijna geen gebruik maak van mini-campings.
Bert Sitters: Is je boekje over Vlaanderen nog ergens te krijgen?

Ik kan de GPS routes goed gebruiken, als wel beschrijving op kaart en lijst met campings langs de route!
fongie schreef:Bert Sitters: Is je boekje over Vlaanderen nog ergens te krijgen?

Ik kan de GPS routes goed gebruiken, als wel beschrijving op kaart en lijst met campings langs de route!
Beste mevrouw of meneer "Fongie". Mijn gids Fietsen bij de zuiderboeren is al jaren uitverkocht.
Zie voor campings in Belgie www.fietscampingsbelgie.nl.
Bedankt. Wat zijn de mooiste en minst mooie stukken van de Vlaanderen fietsroute?
fongie schreef:Bedankt. Wat zijn de mooiste en minst mooie stukken van de Vlaanderen fietsroute?
Het blijft Vlaanderen, dus het is op verschillende plaatsen nogal stevig volgebouwd.
Bezuiden Brussel is het niet zo mooi, en ook tussen pakweg Lier en Wechelderzande ontsnap je regelmatig niet aan de bebouwing.
Voor de rest varieert het van best goed tot erg mooi.
Lange stukken zijn langs rivieren of kanalen. Niet iedereen vindt het leuk om voortdurend langs het water te rijden (mijzelf begint het nogal snel te vervelen).
Het is al erg lang geleden dat ik de Vlaanderen fietsroute gereden heb, dus ik citeer uit het geheugen. Het is ook mogelijk dat bepaalde stukken intussen een andere route volgen.

Het aardigste stuk loopt wat mij betreft van het Meerdaalwoud (bij Leuven) tot aan de Maas in Limburg. Smaken verschillen natuurlijk.
Misschien kan ik een 'U' maken.

Stuk langs de kust vanaf Vlissingen -> onder Brussel langs -> en dan nog stukje richting Roermond.
Kan weg