Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Betaalbare vaste stalen vor 1" gezocht - Forum Wereldfietser

Betaalbare vaste stalen vor 1" gezocht

Hallo Fietsers

Vorig jaar heb ik mij oude batavus navajo helemaal gestript, laten poedercoaten en opgebouwd met nieuw materiaal, inclusief tubus drager. Hele fijne low-budget vakantie fiets nu.

Helaas ben ik net iets te hard in een greppel gereden op een mtb parcour. De voorvork staat nu iets naar achteren, maar de fiets rijdt nog recht uit.

Ik zoek wel een betaalbare nieuwe 28 inch voorvork met 1"buis. Lastig te krijgen kom ik achter. Rose heeft een Hi-ten stalen voor 25 euro.

Wellicht is de navajo ook niet gemaakt Crmo of beter, maar van Hi-ten?
Wie heeft een alternatief of ervaringen met de vork van rose?

Groeten Otto-Jan
Misschien proberen er een tweede hands op de kop te tikken?
Ik zou voor die twee tientjes meer dan voor een gloednieuwe voorvork gaan. Zodoende weet je dan zeker dat er geen rare dingen mee zijn gebeurd. In het tweedehands op marktplaats heb ik oa voorvorken gezien die op doorbreken staan met daarnaast een eigenaar die met droge ogen beweert dat het prima spul is. Tweedehands velgen en sturen ook altijd mee uitkijken is tot slot mijn verdere advies.
is dit iets:
Afbeelding

hier: https://www.internet-bikes.com/45646-m- ... 0wodVxMATA
18 euro voor stalen voorvork 1 inch, dubbele oogjes onderaan, schroefdraadbusje voor bevestiging lowrider/voordrager en cantilevernokken.
groet! hoogframe