Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen rond Hull. Tips gevraagd - Forum Wereldfietser

Fietsen rond Hull. Tips gevraagd

Ik ga eind van de maand richting Hull. Heeft er iemand toevallig in die buurt gefietst? Ik ben aan het zoeken naar een aardige route voor 2 dagen ten zuiden van Hull dus richting de Wolds. Ik keek al naar de Lindsey trail maar eigenlijk wil ik die liever gaan lopen. Dus moet ik de plannen weer omgooien en iets anders zoeken om te fietsen. Toch rond Skegness en Boston? De marshes bekijken? Of zou dat erg saai zijn?

Iemand ervaring daar?
Wij hebben in mei vanaf Hull twee maal een Coast to Coast gedaan. Misschien kun je daar stukken van gebruiken. Zie dit verslag
Hoi hans

Dank je, jouw verslag had ik gevonden, dat zag er goed uit. Maar zoiets wilde ik een keer doen gewoon vanaf Hull zelf als we met de boot gaan. Ik zoek nu echt iets zuidelijker, richting Boston/Skegness etc. De Lyndsay trail leek wel geschikt. Ik weet ook niet goed of het verstandig is om zomaar wat uit te zetten. Er zijn niet erg veel routes daar hoewel er wel iets te vinden is rond Skegness. Ben alleen bang dat het vreselijk saai is want ik ken de omgeving daar rond Boston. Ben er dus nog niet helemaal uit...
Vroegah....ja ik ben een ouwe l#l, pakten we de landkaart en dan werd zo ongeveer de route bepaald. Om er vervolgens finaal van af te wijken wegens saai of gevaarlijk. Wat ik wil zeggen is: doe eens gek, zoek het avontuur....
@ erik: dat is op zich ook geen probleem maar er zijn in dat gebied niet super veel campings en we hebben ook een kar bij ons. Ik vind het dus op zich deze keer wel fijn als ik een beetje leuke route heb van te voren -)

maar ik ga aan de slag
Inmiddels een route gemaakt rond Peterborough
Genoeg te zien en ook mooie natuur
Campsite bij Baston ziet er goed uit dus dat wordt het denk ik -)