Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Oke niet op de fiets maar op een step - Forum Wereldfietser

Oke niet op de fiets maar op een step

Ik ben Tasso en wil volgend jaar heel graag met de step door Noorwegen heen trekken. Is dat in Noorwegen goed te doen. Ik wil vliegen op bergen en dan per dag kijken hoever ik wil gaan. Kan je er makkelijk slaapplaatsen vinden of is dat niet aan te raden en alles van te voren al te plannen en reserveren. Oke het is wel geen fietsen maar ik denk dat jullie me prima kunnen helpen.
Heb overigens een kickbike fat dus hij kan wel tegen een stootje. Je begrijpt ook dat ik niet teveel kan meenemen op een step. Rugzak met wat kleren, drone mee en gaan. Gaat me meer om de slaapplekken en of Die makkelijk te vinden zijn.
Hi Tasso,

Ik heb geen ervaring met steppen en Noorwegen, maar toevallig stuitte ik laatst op de facebookpagina van een Française die op de step de Noorkaap bereikte (en door heel Europa gestept heeft). Misschien vind je op haar sites meer informatie:
website
facebookpagina onder de Franse teksten staan Engelse teksten.

Wat betreft overnachten zou ik je, zeker aangezien je nog niet weet hoe veel kilometer je per dag kan steppen, aanraden om niet van te voren te boeken maar gewoon te kijken waar je uitkomt. Als je wat op dit forum zoekt zal je ook meer informatie vinden over slaapplaatsen in Noorwegen. Daarnaast is het voor passend advies handig als je aangeeft wat voor slaapplaatsen je in je hoofd hebt: camping, b&b, hotel, couch surfing, warm showers, airbnb, etc.

Veel plezier!