Beste fietsers,
Ik heb enkele vraagjes ivm twee weken rondtrekken in de alpen in het najaar.
Hoe ga ik er de mooie wegen vinden... on- en of-road.
Ik heb geen gps, nog geen kaartmateriaal. (indien noodzaak schaf ik het mij aan)
Is er ergens een mogelijkheid topo kaarten te downloaden en af te drukken?
Ik heb een A4 tot A0 printer ter beschikking.
Als ik op een toposite van frankrijk wil afdrukken en ik zoom in tot de gewenste nauwkeurigheid moet ik een tien a4tjes afdrukken. Daarna aan elkaar plakken om vervolgens een duidelijke kaart te krijgen.
Nu de vraag: is het mogelijk dit ineens af te drukken? Het heeft geen zin de scherm weergave groter af te drukken bv op A2 (dan wordt men kaart te groot en er staat niet meer op)
Is er een mogelijkheid een simkaartje te kopen in frankrijk en zo via internet de kaarten op het moment binnen te halen? Met mijn Vlaams abonnementje is dit wat duur denk ik;-) Is de netwerk dekking in de alpen nog voldoende?
Hopelijk is de vraagstelling een beetje duidelijk
Alvast bedankt.
MVG frigorist
Ik heb enkele vraagjes ivm twee weken rondtrekken in de alpen in het najaar.
Hoe ga ik er de mooie wegen vinden... on- en of-road.
Ik heb geen gps, nog geen kaartmateriaal. (indien noodzaak schaf ik het mij aan)
Is er ergens een mogelijkheid topo kaarten te downloaden en af te drukken?
Ik heb een A4 tot A0 printer ter beschikking.
Als ik op een toposite van frankrijk wil afdrukken en ik zoom in tot de gewenste nauwkeurigheid moet ik een tien a4tjes afdrukken. Daarna aan elkaar plakken om vervolgens een duidelijke kaart te krijgen.
Nu de vraag: is het mogelijk dit ineens af te drukken? Het heeft geen zin de scherm weergave groter af te drukken bv op A2 (dan wordt men kaart te groot en er staat niet meer op)
Is er een mogelijkheid een simkaartje te kopen in frankrijk en zo via internet de kaarten op het moment binnen te halen? Met mijn Vlaams abonnementje is dit wat duur denk ik;-) Is de netwerk dekking in de alpen nog voldoende?
Hopelijk is de vraagstelling een beetje duidelijk
Alvast bedankt.
MVG frigorist