Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Brooks B17 met kapotte spanbout - Forum Wereldfietser

Brooks B17 met kapotte spanbout

Voor mijn vakantie brak de spanbout van mijn Brooks B17. Ik heb daarna rondgefietst met een Bontrager MTB-zadel en sinds afgelopen weekend met een WTB Volt Comp zadel, en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik geen Brooks nodig heb.

Mijn Brooks B17 mag dus voor een zacht prijsje weg - maar repareren doe ik niet meer, dat mag een volgende eigenaar doen. De Brooks is zo'n 10.000km "oud" en het zwarte leer is (lijkt? ik ben geen kenner) in goede staat. Als je wil heb ik er ook nog het speciale Brooks vet en een spannertje bij. Invetten heb ik in de afgelopen 3-4 jaar ook zo'n 4 keer gedaan.

Vraagprijs: 30,- ex verzenden (a 6,95 dacht ik). Of doe een leuk bod. Een foto kan ik op verzoek doen toekomen, stuur in dat geval even een PB-tje met je mailadres.

Menno
Je meent echt dat jij 30 euro voor een kapotte brooks die veel gebruikt is een zacht prijsje vindt?

1 voordeel hij is wel al ingereden :lol:
M276 schreef:Je meent echt dat jij 30 euro voor een kapotte brooks die veel gebruikt is een zacht prijsje vindt?

1 voordeel hij is wel al ingereden :lol:
Nieuwprijs ligt een flink stuk en inderdaad, ik vind -tot nu, want nu twijfel ik- 30,- een zacht prijsje. Ik lees hier veel over mensen die een spanbout van 2 euro er zelf even in zetten. Dan heb je voor weihnag een prima zadel.

Maar wat ik zeg: doe een leuk bod, ik ben de beroerdste niet. Zo ben ik al blij dat ik je aan het lachen heb gemaakt. Wat bied je :lol: ?
Zijn er nog Brooks B17 zadels die wel langer dan 10000 km mee gaan? Bij mij zijn er 2 binnen 10000 gebroken. Lijkt mij ook niet handig op wereldreis.
Bij mij was na 10000 km het zadeldek verdraait aan 1 kant was het leer langer en ik ben hier op overgestapt rijd fantastisch http://fabric.cc/shop/saddles/cell/
Ik snap dat iedereen zijn ervaringen wil delen, maar daar is dit topic niet voor bedoeld;). Mag ik verzoeken om louter reacties op het zadel dat ik te koop heb? Er zijn namelijk vast nog wel handige Brooksliefhebbers die een goedkoop zadel aandurven.

Dank!
Travelmaster schreef:Ik snap dat iedereen zijn ervaringen wil delen....
Dank!
ik ben ook géén (oude zeer ervaren) brooks onder de billen fan :lol: :lol: :lol:
Misschien kwam het verzoek niet door. Dat kan. Maar als je iets kwijt wil over het zadel behalve een bod of een verhelderende vraag die je kan helpen bij je overwegingen om al dan niet tot aanschaf over te gaan, willen jullie dan alsjeblieft een PB sturen?

Wederom dank!
Je hebt een pb.
PB terug.
En zo kan het ook, luitjes :wink: Verkocht in goed overleg.