even verder gekeken,
ik vermoed dat het hierom gaat in geval van de biogel.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Even voor de volledigheid: white gas en white spirit zijn niet hetzelfde. Terpentine is in de UK bekend als white spirit, in de VS noemen ze het o.a. mineral spirits. White gas is wasbenzine of Coleman fuel.Inge1 schreef:White gas/ spirit zoals je het noemt is de Amerikaanse benaming in de Uk wordt het meestal gewoon Coleman fuel genoemd is mijn ervaring.
Het is dus helemaal geen gel maar gewoon vloeibaar?Jurjan schreef:even verder gekeken,
Dacht je oprecht dat dit zou mogen dan? In flessen gelulde stoffen mogen nooit mee in een vliegtuig!willem klein schreef:Weet niet of het nog steeds geldt :
Een aantal jaren geleden met Easyjet naar Edinburg gevlogen.
Hadden flessen geluld met brandstof meegenomen maar werden voor vertrek omgeroepen, bleek, flessen mochten niet gevuld mee in het bagageruim.
Zelfs nadat wij ze leeg hadden gespoeld moesten we ze achterlaten op het vliegveld.
Mvg Willem
De term schraal wordt wel vaker gebezigd als het gaat om koolwaterstoffem, maar het is een onzinnige term. Sommige kunststoffen en rubbers kunnen tegen de ene categorie koolwaterstoofen en niet tegen de andere en andere rubbers en kuntstoffen kunnen weer tegen een andere categorie koolwaterstoffen.Travelmaster schreef:Helder! Blijkbaar is dat spul dus nogal schraal?detrage schreef:Geen ethanol in je multifuelbrander stoppen! Daar kunnen de pakkingen niet tegen. Gebruiken om voor te verwarmen is wel oké.
Och ja, ik zal de term wel oneiglijk gebruiken. Ik bedoel in ieder geval wat jij zegt (makkelijk he). Zal ook niet voor niets zijn dat je eens in de zoveel tijd de rubbers moet inspecteren en in het geval van de aansluiting van slang op pomp de bijgeleverde olie/vet moet gebruiken om de aansluiting soepel moet houden.Leon schreef:De term schraal wordt wel vaker gebezigd als het gaat om koolwaterstoffem, maar het is een onzinnige term. Sommige kunststoffen en rubbers kunnen tegen de ene categorie koolwaterstoofen en niet tegen de andere en andere rubbers en kuntstoffen kunnen weer tegen een andere categorie koolwaterstoffen.Travelmaster schreef:Helder! Blijkbaar is dat spul dus nogal schraal?detrage schreef:Geen ethanol in je multifuelbrander stoppen! Daar kunnen de pakkingen niet tegen. Gebruiken om voor te verwarmen is wel oké.
Inge: probeer dingen die je nog niet zeker weet gewoon eerst een thuis, de zomeravonden zijn nu mooi, dus je hebt genoeg ruimte buiten.
Gezien je nickname vind ik het inderdaad wel gemakkelijkTravelmaster schreef:Och ja, ik zal de term wel oneiglijk gebruiken. Ik bedoel in ieder geval wat jij zegt (makkelijk he).