Additionally, paste this code immediately after the opening tag: gezocht: Kinder trekfiets - Forum Wereldfietser

gezocht: Kinder trekfiets

Hallo iedereen,

Binnen twee weken vertrekken wet met onze drie kinderen naar de lofoten voor een trekking van drie weken. Voor onze jongste zijn we nog op zoek naar een gebruikte fiets (8 jaar, 18 of meer versnellingen, lichte fiets, ...) ter vervanging van zijn huidige fiets (last minute ja)

Heeft er nog iemand suggesties waar we kunnen zoeken?
Of heeft er iemand eentje in de aanbieding?

alvast bedankt
jan
Hoi, wij hebben goede ervaringen met fietsen van Matrabike. Deze zijn niet duur. Helaas voor jou heb ik net vorig jaar onze 24 inch verkocht. De 26 inch wordt deze zomer al door het derde kind gebruikt. Helaas staat op de site alleen nog maar een 26 inch. En ik denk dat je een 24 nodig hebt?

https://www.matrabike.nl/product/2122/matra-newport-26
Ai, dat is lastig. Zeker op zo'n korte termijn. Ik kan je niet help aan een fiets, we zijn zelf best lang op zoek geweest naar een fiets. Hopen dat je nog een goede fiets kunt vinden. Bedenk wel dat bij een tweedehands model er misschien wel het één en ander aan onderhoud gedaan moet worden voor je er mee op vakantie kunt :)

Wij hadden na veel zoeken/lezen/passen onze zinnen gezet op de Stevens Kid Tour. Toevallig afgelopen week gevonden via marktplaats. Een complete fiets uit 2011 met 21 versnellingen, gewicht iets van 13,5 kg. Wij hebben er wel wat onderhoud aan, maar daar was het prijsje ook naar.

Wij hebben trouwens bewust gekozen voor een fiets zonder vering. Dat scheelt echt in het gewicht. En met goede bandjes (47 of 50) wordt hier de vering niet gemist.