bedanktDuell Solo schreef:Dat is een mooi stukje vakwerk Ronald....
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Kun je jezelf verduidelijken zonder cryptisch te zijn?Leon schreef:Beiden niet dus.RonaldvdBoon schreef:dank uLeon schreef:Je gaat er kennelijk op promoveren, want als het een afstudeeronderzoek was zou je hoogleraar je ondertussen toch wel naar wat tussentijdse resultaten vragen
Je bent ons al meer dan een half jaar aan het bestoken met gegevens zonder verder veel bespreking. Dit zou je aan een universiteit waarschijnlijk al aardig wat kritiek opleveren, om precies te zijn dat afstuderen in mijn tijd zo niet zou lukken, dus is het misschien een idee om op dit forum naar een afronding toe te werken?RonaldvdBoon schreef:Kun je jezelf verduidelijken zonder cryptisch te zijn?
Ik begrijp helemáál wat je bedoeld. Maar dit is een langdurige test. Dat houdt in dat ik denk eind conclusie nog niet kan geven. Dat doe ik pas als de set op is.Leon schreef:Je bent ons al meer dan een half jaar aan het bestoken met gegevens zonder verder veel bespreking. Dit zou je aan een universiteit waarschijnlijk al aardig wat kritiek opleveren, om precies te zijn dat afstuderen in mijn tijd zo niet zou lukken, dus is het misschien een idee om op dit forum naar een afronding toe te werken?RonaldvdBoon schreef:Kun je jezelf verduidelijken zonder cryptisch te zijn?