Additionally, paste this code immediately after the opening tag: W2W en Way of the Roses - Forum Wereldfietser

W2W en Way of the Roses

Het is alweer even geleden maar in de afgelopen meivakantie fietsen we weer een mooi rondje in ons favoriete fietsland.

Afbeelding

Het is een leuk rondje mocht je maar een (ruime) week beschikbaar hebben en je wilt niet te ver weg. Met de nachtboot uit Rotterdam ben je zo en Hull en daar begint de pret meteen.

Afbeelding

Het is wel een pittige tocht want in Engeland is het niet mals qua hellingen. En ondanks dat het al bijna mei was, lag er hier en daar toch nog sneeuw op weg naar de hoogste pub van Engeland.

Afbeelding

Maar Yorkshire is een van de mooiste landschappen die ik ken. Elke keer weer is het genieten van de uitzichten, maar ook van de mensen. En in elk dorpje is wel wat te zien.

Afbeelding

Nieuwsgierig geworden? Het hele reisverslag kun je hier vinden. Daar staan ook additionele links, een informatieboekje waar je zo mee op pad kunt gaan en de gereden tracks plus additionele waypoints.
Leuk weer een reisverslag!
Leuk verslag. Engeland is ook een van mijn favoriete fietslanden.Die fish and chips tent in Whitby komt me bekend voor. Twee jaar terug tegoed gedaan aan een lading fish and chips na een week afzien op de fatbike op het wainwricht coast to coast wandelpad.
Weer een gaaf verslag met mooie foto's. Jammer dat het weer niet altijd meezat. Hoop dat ze mij wat beter gezind zijn over een kleine 3 weken.
Dankjewel, leuk! Mooie tip voor sept/okt.
Graag gedaan.
@Inge: Af en toe wat slecht weer verankert de (goede) herinneringen alleen maar meer :wink:
Mooie foto's! Die lege moorlands zijn eigenlijk in de regen op hun mooist.
(redelijk lange) impressie van een recent en veel te vroeg overleden goede kennis (en in veel opzichten een bewonderenswaardig en inspirerende man) die deze rit enkele jaren geleden heeft gereden: https://www.youtube.com/watch?v=XRSbldRC1is