Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Bar-ends gezocht - Forum Wereldfietser

Bar-ends gezocht

Hallo,

Ik ben op zoek naar Bar-ends (nu komt er een vage beschrijving) die niet alleen (krom) naar voren lopen maar ook iets terug. Op plaatjes (op de site van Re-cycle en test rapporten van Op Pad) zitten ze bijna altijd op de avaghon (vroeger villiger) fietsen gemonteert.
Re-cycle Wageningen heeft ze altijd verkocht. Helaas zijn deze barends niet meer leverbaar.

Is er misschien iemand die (begrijpt wat ik bedoel en) weet of ze nog ergens te verkrijgen zijn of ze misschien heeft liggen en die ik kan overnemen???

Mijn dank is zeer groot!!!

groeten Swaan

Afbeelding

Deze?

In een eerdere thread zijn deze barends ook al aan bod gekomen.

Ik heb ze inderdaad ook bij Recyle gekocht (en wil ze niet kwijt) . Tip in die thread is Vittorio te checken.

Succes.
Anneke

Hallo,

Via het forum van de WF ben ik vorig jaar bezig geweest diezelfde bar-ends te zoeken. Vittorio verkocht ze toen namelijk niet meer. Ik dacht dat het typische Vittorio bar-ends waren. Ik werd verwezen naar Re-cycle waar ik ze inderdaad heb kunnen kopen. Kennelijk verkopen die ze ook niet meer. Da's balen voor je. Ik weet niet waar je ze nu zou kunnen kopen. Veel succes.
Ik ben nog teveel aan mijn eigen exemplaren gehecht om ze te verkopen...

Jaap

Jaap N. schreef:Ik ben nog teveel aan mijn eigen exemplaren gehecht om ze te verkopen...
Ik ga slotjes op de mijne zetten :D
Vraag het eens in de nieuwsgroep de.rec.fahrrad.
Misschien kan een van de speciaalzaken die dit forum leest er ergens nog een partij van op de kop tikken?
Je kunt ook ergens een oude afgeragde Vittorio met deze barends kopen :idea: Er zijn namelijk vrij veel Vittorio's met deze barends in gebruik.
Groet,
Leon

Anneke schreef:Afbeelding

Deze?

In een eerdere thread zijn deze barends ook al aan bod gekomen.

Ik heb ze inderdaad ook bij Recyle gekocht (en wil ze niet kwijt) . Tip in die thread is Vittorio te checken.

Succes.
Anneke
Kan iemand mij vertellen wat het voordeel is van die onderste stukjes??

Zelf idd ook een hele tijd opzoek geweest naar dergelijke bar-ends, maar heb nu een setje van Pro gemonteerd. Deze ergo bar-ends Afbeelding zijn echt perfect, je hebt een scala aan posities die bij een normaal model niet gaan. Niet helemaal wat je zoekt maar is toch een optie denk ik.

Success met je zoektocht.

Bas

Ik pak het stuur daar soms vast, natuurlijk niet op dat kleine stukje, maar zodanig dat je dan het stuur als het ware tussen je handen hebt inzittten; het is 1 van de mogelijkheden om af te wisselen (naast het bovenste deel en het handvat). Daarnaast kun je er ook een spiegeltje in kwijt. (dat is mij overigens niet gelukt, maar vorig jaar op weg naar de Pyreneeën kwamen we iemand tegen die vertelde dat met heel veel geduld voor elkaar te hebben gekregen....)

groet,
Jaap

Ja!!! we hebben het over dezelfde barends... Bedankt voor al jullie reacties!!!

Ik ga het alsnog bij Vitorrio proberen en anders de duitste link die ik heb ontvangen.

groeten Swaan

Heeft iemand ervaring met de tranz-x barends lang, waarbij de end ook nog om zijn eigen asje kan draaien :?: Dus heeft hij 2 draapunten: 1 aan stuur, 2 om eigen asje. Bij klimmen kan je dan het eindje wat verticaler zetten zodat je goed aan het end kan trekken.
Rob