Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Marjolein de Lange als fietsburgemeester van Amsterdam - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Marjolein de Lange als fietsburgemeester van Amsterdam

Uiteraard ben ik vrijdagmiddag bij de verkiezing aanwezig geweest. Bert miste ik.

Er waren vier presentaties waarbij die van Yvonne van Laarhoven en Anna Luten er met kop en schouders bovenuit staken, Vooral die van Yvonne was in een woord geweldig!
Er was een jury uit velerlei geledingen van de Amsterdamse Fietswereld en zij hebben hun keuze gemaakt. En waar er zeventien deelnemers zijn, zijn er zestien verliezers. Maar zo voelde het niet voor mij.

Goh, wat vond ik het leuk om mee te doen en ik voel een verbondenheid met de andere deelnemers. Ik had niet verwacht dat het mij zoveel positieve energie zou opleveren.
En het is fijn om met zo'n positieve club als CycleSpace om te gaan. Het bruist van de energie en ideeën. Je wordt geïnspireerd tot het uitwerken van een idee zonder dat dat wordt afgebrand. Het is bijna on-Nederlands en het is zoals ik het zelf noem de 'new school'-stijl.

Ga zeker eens bij een evenement of iets anders langs dat zij organiseren.

Afbeelding
Super reactie van je Eric, helemaal mee eens, hoewel ik weinig in Amsterdam zal gaan fietsen denk ik :roll:
Ik blijf het allemaal erg vaag vinden. Volgens mij vinden de deelnemers het vooral belangrijk zichzelf te promoten.
Eric Schuijt schreef: Er waren vier presentaties waarbij die van Yvonne van Laarhoven en Anna Luten er met kop en schouders bovenuit staken, Vooral die van Yvonne was in een woord geweldig!
Maar blijkbaar vind men het toch de moeite niet om die presentaties ook aan de buitenwereld te laten zien. Of ze zijn gewoon erg goed verstopt.
En ik oordeel toch liever zelf over de kwaliteit van die filmpjes.
Eric Schuijt schreef: Er was een jury uit velerlei geledingen van de Amsterdamse Fietswereld en zij hebben hun keuze gemaakt.
Ik herinner me weinig te hebben gezien van de 'geledingen van de fietswereld' bij de samenstelling van de jury. Maar die jurysamenstelling is eveneens zo goed verstopt dat ik deze niet terug weet te vinden.
Eric Schuijt schreef: En het is fijn om met zo'n positieve club als CycleSpace om te gaan. Het bruist van de energie en ideeën. Je wordt geïnspireerd tot het uitwerken van een idee zonder dat dat wordt afgebrand. Het is bijna on-Nederlands en het is zoals ik het zelf noem de 'new school'-stijl.
Ik vind hun website in ieder geval niet erg overtuigend. Ik ben misschien soms te nuchter maar weet ook dat ik (gelukkig) nogal ongevoelig ben voor vage ideeën, dure woorden, ...

Renaat
Neem het allemaal niet zo serieus joh. Er zijn belangrijker zaken in het leven dan een Amsterdamse fietsburgemeester(es).
Travelmaster schreef:Neem het allemaal niet zo serieus joh. Er zijn belangrijker zaken in het leven dan een Amsterdamse fietsburgemeester(es).
Precies. De relevantie van dit topic voor de missie van de WF ontgaat me sowieso.
Kom op mensen, post eens wat mooie foto's of filmpjes om ons te inspireren, zoals Alma doet!