Allen,
Ik heb een toilettas van Decathlon gekocht. Of 2 eigenlijk. 1 is in gebruik als toilettas en de ander als 'keuken'. Hierin zit al het eetgerei: bord, kop, (vouwbaar) mes/vork/lepel/roerstok, thee, allerhande kruiden (witte monsterflesjes) en olijfolie, maar ook een theedoek en schuursponsje. Zo heb ik alles mooi overzichtelijk en praktisch bij elkaar.
Misschien een aardige tip. Tasje weegt wel 250 gram volgens mij dus voor de grammenjagers zal een plastic tasje het betere alternatief zijn![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ik heb een toilettas van Decathlon gekocht. Of 2 eigenlijk. 1 is in gebruik als toilettas en de ander als 'keuken'. Hierin zit al het eetgerei: bord, kop, (vouwbaar) mes/vork/lepel/roerstok, thee, allerhande kruiden (witte monsterflesjes) en olijfolie, maar ook een theedoek en schuursponsje. Zo heb ik alles mooi overzichtelijk en praktisch bij elkaar.
Misschien een aardige tip. Tasje weegt wel 250 gram volgens mij dus voor de grammenjagers zal een plastic tasje het betere alternatief zijn
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Afbeelding](http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/923/VvJX4T.jpg)