Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wel het vakantiegevoel, maar niet het gedoe - Forum Wereldfietser

Wel het vakantiegevoel, maar niet het gedoe

Een collega van me had vernomen dat ik weer een reisje ga maken en vroeg me of ik weer een blogje bij ging houden, want - zo zei hij - bij het lezen van mijn blog had hij wel het vakantie gevoel, maar niet het gedoe van daadwerkelijk op vakantie gaan.

Dus bij dezen voor iedereen die zelf geen zin heeft in het gedoe, of niet in de gelegenheid is, of misschien niet de middelen heeft, of al weer terug is van zijn/haar eigen reis en weer een jaar moet wachten: een beetje vakantie gevoel

http://romynaarsantiago.blogspot.com

Persoonlijk hou ik wel van "het gedoe" :-)
Hallo Romy ik wens je een Goede reis, ik lees altijd met veel plezier je blogs.

Mvgr,

Micha
beste romy,
ik sluit me bij je collega: goede reis en ik ga van je blog genieten.
groet! hoogframe
Leuk! Goeie reis ik ga het volgen. Vond de UK trip ook leuk om te lezen
Leuk om je verslag over je reis naar Santiago te lezen. Dat je zowel flinke afstanden aflegt en toch nog tijd vindt om allerlei gebouwen en plaatsjes te bezoeken vind ik wel bijzonder.

Brengt me gelijk bij de vraag: Hoe doe je dat met je spullen wanneer je op allerlei plaatsen je fiets/spullen alleen moet laten om ergens naar binnen te gaan? Of doet een Jacobsschelp ook<?> daar wonderen?
AndreM schreef:Leuk om je verslag over je reis naar Santiago te lezen. Dat je zowel flinke afstanden aflegt en toch nog tijd vindt om allerlei gebouwen en plaatsjes te bezoeken vind ik wel bijzonder.

Brengt me gelijk bij de vraag: Hoe doe je dat met je spullen wanneer je op allerlei plaatsen je fiets/spullen alleen moet laten om ergens naar binnen te gaan? Of doet een Jacobsschelp ook<?> daar wonderen?
Ik heb mijn reisverlsag er vandaag maar omheen geschreven :)

In het kort komt het er op neer dat ik de waardevolle spullen altijd bij me draag. De fiets laat ik al dan niet op slot achter. Bij het boodschappen doen bij de uitgang zodat ik hem vanaf de kassa's kan zien. Vaak gaat ie dan niet eens op slot want ik ben dan zo snel weer terug... Als ik onderweg een gebouw ga bezoeken gaat ie bij een kort bezoek ook niet op slot. Bij een langer bezoek laat ik hem achter bij andere (bij voorkeur duurdere :D ) fietsen. De spullen die er dan nog op zitten zijn niet echt eenvoudig mee te nemen dus ga ik er vanuit dat mensen er gewoon van af blijven. Vaak ga ik ook s avonds nog even de stad in en dan gaat ie op een drukke plek aan de ketting. En ja, dan is het ook hopen dat men er gewoon van afblijft. Tot nu toe is dat gelukkig altijd het geval :D
Dank je voor je reactie en je verslag... jij leeft in dat opzicht dus gewoon op 't randje :D goede reis nog.