Tijdens een fietsvakantie heeft mijn man een maagbloeding gehad ,ook in Frankrijk. Na een paar dagen op de intensivecare heeft de verzekering iemand vanuit Nederland gestuurd met een gewone personenauto met fietsenrek. Wij zijn door deze man (zat in de vut) met 2 fietsen en al de bagage naar huis gebracht. Wij hebben een alles in een polis bij Interpolis. Was ondanks de pech prima geregeld.
Zelf had ik een auto gehuurd om vanuit de camping naar het ziekenhuis te rijden. De kosten daarvan werden niet vergoed. De afstand maar het ziekenhuis was te ver om steeds heen en weer te rijden op de fiets.En omdat mijn Frans niet zo goed is en de campinghouder toevallig een Nederlander was had ik er toch maar voor gekozen om op de camping te blijven staan waar we tijdens het gebeuren stonden.
Veel sterke en een spoedig herstel.
Zelf had ik een auto gehuurd om vanuit de camping naar het ziekenhuis te rijden. De kosten daarvan werden niet vergoed. De afstand maar het ziekenhuis was te ver om steeds heen en weer te rijden op de fiets.En omdat mijn Frans niet zo goed is en de campinghouder toevallig een Nederlander was had ik er toch maar voor gekozen om op de camping te blijven staan waar we tijdens het gebeuren stonden.
Veel sterke en een spoedig herstel.