Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop: Faiv low rider voor op geveerde voorvork - Forum Wereldfietser

Te koop: Faiv low rider voor op geveerde voorvork

Net zoals Marco hieronder heb ik ook een Faiv lowrider in de aanbieding. Ik verkoop hem inclusief de expeditie kit waar alle verslijtbare onderdelen in zitten. Ik heb ongegeveer 3000Km met de drager gefiest, er zijn geen gekke dingen mee gebeurt en hij ziet er prima uit (net niet helemaal als nieuw meer).

Ik voortaan zonder voortassen fiesten dus vandaar dat ik hem weg doe.

Ik dacht dat 2/3 van de nieuw prijs wel redelijk is, ik hoop dat jullie dat ook vinden al hoe wel Marco iets goedkoper was, en dan doe ik de expeditie kit er gratis bij, dus voor 119Euro ex porto kosten is hij verkocht.

Groeten,

Stijn

Marco schreef: (bedankt Marco!)
(Speciaal voor een verende voorvork heeft Faiv een lowrider voordrager ontwikkelt.
Gemaakt van stalen buizen behoort deze drager tot één van de toppers voor draagsystemen voor verende voorvorken.
De bagage hangt geveerd ongeveer net zo laag als bij een normale low-rider. De nieuwprijs van de drager is €179,- )

Kijk ook op de link http://www.faiv.de/index.html voor meer technische informatie.
je vraagt naar mijn inzicht wel veel meer dan Marco.
50 zou er meer op lijken

Ik ga mij niet verder in de verkoop van de drager van Stijn mengen (krijg helaas geen royalties van de verkoop :lol: ) maar de prijs die ik heb gevraagd voor mijn drager was ver onder een normale verkoopprijs.
De reden: heel simpel, ook onderhandelen kost tijd en die tijd wilde ik er niet voor vrij maken. Mijn prijs is dus niet een reeele prijs geweest.

Eric en Stijn.....veel succes.... :wink:

Hoi,

Waarschijnlijk heb ik alles weer te laat gelezen (net als bij de laatste FAIV) maar is de FAIV nog te koop?

Fiets de wereld (nog steeds zonder FAIV),
Whisky

Hoi Whisky,

I hoopte nog van je te horen, dus nee hij is nog niet weg. Ik stuur je een PB'tje.

Groet,

Stijn

Hoi Stijn,
Heb je PB gisteren ontvangen. Jij die van mij ook?
Wanneer niet, wat is je email?

Fiets de wereld,
Marc

Gevonden en beantwoord

Groet,

Stijn