KOGA F3 Urban City fiets - framemaat 57cm heren (diamant-frame)
Heerlijke lichte fiets (<16kg). Gekocht op 24 december 2015. Ik doe de fiets weg omdat ie niet geschikt is om mee op vakantie te gaan. Ik wil een fiets die wat meer last kan dragen voor langere vakanties en dito bagage. Verder in onberispelijke staat. Wordt vaak gewassen en gesmeerd. Loopt (fietst) als een zonnetje. Natuurlijk eerst even een proefrit om je ervan te overtuigen. Garantie zit er nog op van KOGA. En ook de onderhouds beurten zijn nog geldig.
Kijk voor alle specificaties op de website van KOGA en je weet welke fiets dit betreft. Ik doe er ook nog een flesje Muc-Off ketting olie bij. Heerlijk spul. Ruikt zelfs lekker en is perfect voor je KMC-ketting.
De fiets heeft mooie extra's;
- Magura HS-11 hydraulische remmen met EVO brake boosters
- Supernova voor en achterlicht - E3 pure 3 (giga lamp!)
- Shimano 'click'r' pedalen PD-T420 (spd en gewoon in 1)
- Ergon GP3 large handvatten
De extra's en de fiets samen hebben mij €1500 gekost.
Alle bonnen, doosjes en toebehoren zijn aanwezig.
De fiets mag weg voor €815,00
Heerlijke lichte fiets (<16kg). Gekocht op 24 december 2015. Ik doe de fiets weg omdat ie niet geschikt is om mee op vakantie te gaan. Ik wil een fiets die wat meer last kan dragen voor langere vakanties en dito bagage. Verder in onberispelijke staat. Wordt vaak gewassen en gesmeerd. Loopt (fietst) als een zonnetje. Natuurlijk eerst even een proefrit om je ervan te overtuigen. Garantie zit er nog op van KOGA. En ook de onderhouds beurten zijn nog geldig.
Kijk voor alle specificaties op de website van KOGA en je weet welke fiets dit betreft. Ik doe er ook nog een flesje Muc-Off ketting olie bij. Heerlijk spul. Ruikt zelfs lekker en is perfect voor je KMC-ketting.
De fiets heeft mooie extra's;
- Magura HS-11 hydraulische remmen met EVO brake boosters
- Supernova voor en achterlicht - E3 pure 3 (giga lamp!)
- Shimano 'click'r' pedalen PD-T420 (spd en gewoon in 1)
- Ergon GP3 large handvatten
De extra's en de fiets samen hebben mij €1500 gekost.
Alle bonnen, doosjes en toebehoren zijn aanwezig.
De fiets mag weg voor €815,00