Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Australie, Zijderoute of Zuid-Afrika 2016 - Forum Wereldfietser

Australie, Zijderoute of Zuid-Afrika 2016

Hei!

Ik plaatste eerder een bericht voor Zuid-Afrika (Dragon Spine), maar wil het voorstel graag uitbreiden. Ik heb ook interesse om te fietsen in Australie (Bicentennial National trail) of een deel van de zijderoute via Iran-Oezbekistan-Kirgistan-China.

Ik fiets graag off-road, maar het belangrijkste is om in afgelegen, pure plekken te komen waar geen andere mens komt.

Het fietsplan zou doorgaan vanaf oktober 2016. Ikzelf kan 3 tot 4 maanden vrijmaken om te fietsen.

Ik fiets niet graag alleen, vandaar mijn oproepje! Ik ben een jongevrouw van 34 jaar uit Antwerpen, ik heb al veel gefietst!

Stuur mij graag een berichtje.
Tine
Hi Tine,

Je bericht wekt mijn interesse en wel door twee feiten die ik je direkt zal vertellen.

Ten eerste vanwege het feit dat je Australie noemt en ten tweede omdat ik zie dat je
Belgische bent en ik net het boek van Paul Zuidgeest heb geleend in de bibliotheek,met de titel Oostwaarts,op de fiets van R'dam naar Singapore en hij een reisgenoot vindt in een Belgische die eerst wilde gaan wandelen.(!?)

Ik ben Ronald(1969) en al een poosje (wereld)fietser,net afgelopen winter het zuider-eiland van Nieuw Zeeland gefietst.

Ben nu in de ban van Australie,maar net als Paul Zuidgeest op zoek naar een reisgenoot.
Ik woon in Amsterdam en ben lid van de wereldfietser.
Je periodes komen wel overeen maar misschien wil ik langer omdat Australie zeer veel te bieden heeft.

Lijkt mij fun om eens met je te brainstormen over de reis en wellicht eens een tochtje te fietsen vooraf,

groet,Roald.